Gå til innhold

[Løst]Nokia N95 hvordan få den på norsk?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk Nokia N95 av faren min som bor i Nederland. Han kjøpte den fra Nederland å. Men mobilen har ikke Norsk språk heller ikke Norsk ''write'' . Og jeg må nesten ha Norsk på den. For jeg sender veldig ofte SMS og det er plagsomt at jeg må skrive på den treige måten. jeg vet ikke om det er mulig å laste noe fra nettet som gir den Norsk språk og Norsk ''write''. Noen som vet om det er mulig? Hadde vært veldig fint om noen svarte. Og Btw Diskusjon.no ruuler!:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan reinnstallere din N95 via pc-en...:p

Du kan laste ned Nokia Software Updater og følg indruksene på denne siden...;) Ta sikkerhetskopi av telefonen din over på minnekortet for sikkerhetsskyld...:p Har brent meg på det før... :whistle:

Lykke til...^^

Hvordan skal jeg ta sikkerthetskopi da? bare markere alt også lagre det på minnekortet?

Du kan prøve...:

Meny -> innstillinger -> databehandling -> minne -> valg og trykk på kopier telefonminne...:) Er sånn på min i hvertfall...:p

Når du har reinnstallert ferdig så går du inn på minne igjen og velger det alternativet som gjør at du får alle innstillingene og bilder, videoer etc tilbake...husker ikke om temaer også gikk tilbake til samme innstillinger, men dette er vel noe som kan fikses på når du har fått norsk meny på mobilen...;) Den henter ut bildene og det materiale der i hvertfall...:) mobilnr også...^^ kalendernotater...:)

Edit: hvis du har minnekort med ca 200 mb ledig minne på så følger du denne prosedyren...;) Ellers legger du alt du får lagt over på pc-en...:)

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...