kevinedomm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Heisann! Oppdaget netopp noe rart, satt og chattet på msn og så la jeg merke til at motparten jeg pratet med plutselig mottok meldinger som jeg overhodet ikke har skrevet, men meldingene var skrevet på samme dialekt, bare at det stod "Daniel sier:" på de meldingene, og de meldingene har jo ikke jeg skrevet. Noen som vet om dette er et slags virus, eller et eller annet køddeprogram motparten bruker? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er nok et køddeprogram som de bruker, bare kødd Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er et køddeprogramm Jeg hadde det før. Det heter Messenger Discovery Live Plus. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jepp, men kjørte AVT antivirus for sikkerhets skyld. Har foreløpig fått opp: ACSP Monitor: ASMonitor.exe "Potentially harmful program logger" Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er et køddeprogramm Jeg hadde det før. Det heter Messenger Discovery Live Plus. Takker Du kan til og med tvinge andre til å måtte logge av? xD Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jepp, men kjørte AVT antivirus for sikkerhets skyld. Har foreløpig fått opp: ACSP Monitor: ASMonitor.exe "Potentially harmful program logger" Det har ingenting med programmet å gjøre i så fall. Ja du kan sende de masse meldinger på en gang slik at de blir logget av (eller hvordan programmet gjør det, vet jeg ikke men x) Endret 4. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Åja Drittprogram ;P håper at ikke det blir flere som skaffer seg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå