Eulogy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vurderer å kjøpe telefon med abonnement hos Tele2, men jeg lurer litt på om de telefonene de selger er brandet? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vurderer å kjøpe telefon med abonnement hos Tele2, men jeg lurer litt på om de telefonene de selger er brandet? Tenker du på om de er låst til tele2? Det er litt frem og tilbake egentlig. Pleier som regel å stå i annonsen dersom du kjøper den i deres egen nettbutikk på tele2.no Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Tenkte noe mer på sånn som Telenor og ENTRY knappen. At de har en hurtigknapp til tjenestene sine og at man ikke kan forandre på den. Hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
urolig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjøpte mobil og abonnent fra tele2 sin nettbutikk i løpet av 2008 en gang, og den mobilen (en K530i) var ikke "brandet" som du kaller det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Om ikke minnet mitt sviker har Tele2 i hvertfall tidligere brandet. Det tryggeste er nok å kontakte Tele2 og spørre om de aktuelle modellene er brandede eller ei. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Om ikke minnet mitt sviker har Tele2 i hvertfall tidligere brandet. Det tryggeste er nok å kontakte Tele2 og spørre om de aktuelle modellene er brandede eller ei. Dette støttes. Av erfaring er de fleste telefonene som selges direkte fra Telenor, NetCom og Tele2 brandet. Og alle tre har den pokkers Entry, NetCom, Online etc. menyen. På Nokia sine S40- og S60-telefoner er det lett å bytte ut denne tasten (bare å endre snarvei), men på Sony Ericsson eller andre merker mener jeg det er værre. (Om det i det hele tatt er mulig.) Endret 6. januar 2009 av strek Lenke til kommentar
Hitman_ss Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette støttes. Nei, du tar feil. Tele2 brander ikke telefonene sine. De hadde en gang en meny som var lagt inn via SIM, som enkelte telefoner hadde tilgang til (SIM-tjenester) Tele2 telefoner er som regel låst, men aldri brandet. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg tror ikke Tele2 brander alle sine telefoner, men de er meget ofte operatørlåste. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette støttes. Nei, du tar feil. Tele2 brander ikke telefonene sine. De hadde en gang en meny som var lagt inn via SIM, som enkelte telefoner hadde tilgang til (SIM-tjenester) Tele2 telefoner er som regel låst, men aldri brandet. Dette har vel alle andre operatører også? Når jeg tenker branding tenker jeg også opertørlås. Missvisende fra min side. Så da: Tele2 operatørlåser telefonene sine, men legger ikke inn sin engen irriterende meny? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Tele2 telefoner er som regel låst, men aldri brandet. Riktig - Tele2 har aldri brandet telefonene de selger, annet enn å prekonfigurere internett/mms. Endret 9. januar 2009 av Lurifaksen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men til gjengjeld er de noen JÆVLER på å være vanskelige når det kommer til å levere ut operatørlåskoder etter 12 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå