Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Pulje 1: "Pulje 1 - Hvilken av disse brukerene fortjener å gå videre?" (riktig) Pulje 2: "Pulje 1 - Hvilken av disse brukerene fortjener å gå videre?" (feil) Endret 5. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ga min stemme til Gunfreak og Dotten. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Før neste års avstemning bør det avklares på forhånd at Simen1 og TWFA er tidenes diskusjon.no-brukere, og dermed er de diskvalifisert fra årets bruker-avstemningene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du kan så si. Ikke noe vondt ment mot L4r5, men jeg skjønner ikke hvilke kriterier folk legger til grunn for valget sitt når han er side om side med Tom Waits for Alice. Endret 4. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så ikke tvil om et mirakel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 L4r5 fikk min stemme over Tom Waits for Alice enkelt og greit fordi jeg ser mye mer til han, og jeg har ikke noe spesielt forhold til Tom Waits for Alice, da vi ikke henger så mye på samme steder PS. takker til Myagos for stemmen Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ingen årsak. Jeg har merket at vi har mange av de samme interessene og du har hjulpet meg flere ganger når jeg har lurt på noe eller trengt råd til filmer og bøker. Vel fortjent Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Siden den andre tråden ble stengt og jeg ikke rakk å skrive det der, så skriver jeg det her (selvom jeg ikke er i semi-finalen); takk for alle som stemte på meg 50 stemmer fikk jeg, hadde jeg aldri trodd Hvem er de hemmelige beundrerne? ^^ PM TAkk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 WheelMan og Ilpostino fikk mine stemmer. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Var ikke alle imot puljesystemet? I hates it Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Siden den andre tråden ble stengt og jeg ikke rakk å skrive det der, så skriver jeg det her (selvom jeg ikke er i semi-finalen); takk for alle som stemte på meg 50 stemmer fikk jeg, hadde jeg aldri trodd Hvem er de hemmelige beundrerne? ^^ PM TAkk! Du var faktisk en stemme unna plass i semifinalen via lucky loser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sier det samme selv. Lurer på hvem de 38 som stemte på meg var. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Latias: Hvor mange fikk jeg? finner ikke de. Uansett så vil jeg takke alle de som har stemt på meg. Selv om jeg mener jeg ikke har noe på den listen her og gjøre=) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du var faktisk en stemme unna plass i semifinalen via lucky loser. Are you kiddin meee =( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Latias: Hvor mange fikk jeg? finner ikke de. Uansett så vil jeg takke alle de som har stemt på meg. Selv om jeg mener jeg ikke har noe på den listen her og gjøre=) Du fikk 72. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg tok meg den frihet å skrive noen (forhåpentligvis humoristiske) ord om årets kandidater Ble nesten litt overrasket når bloggleseren fortalte du hadde skrevet en ny post. Storkonsern eller ikke, jeg var ikke i tvil om at Simen1 fortjente en av mine stemmer. Tanken har forresten slått meg, uten å ha ordlagt meg som Dotten, at Simen1 kanskje ikke er ett menneske. Velger heller å se på han som en fraksjon med vitenskapsfolk som poster på "fritiden", en talsperson for en forskergruppe eller noe slikt, men med åpenbart gode hensikter. Ønsker alle lykke til. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 JEG REPETERER Pulje 1: "Pulje 1 - Hvilken av disse brukerene fortjener å gå videre?" (riktig) Pulje 2: "Pulje 1 - Hvilken av disse brukerene fortjener å gå videre?" (feil) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Slapp av da Prophet. Han fikser det nok snart. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Slapp av da Prophet. Han fikser det nok snart. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg