Latias Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) NB: Semifinalen er nå stengt og det taes ikke inn flere stemmer. Grunnen til dette er fordi semifinalen er avsluttet. Finaletråden finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1058227 #### Det skjedde en feil når dette innlegget skulle redigeres og resultatet var derfor borte noen dager, les mer om hvordan feilen oppsto og hvordan det ble løst her. Dere kan og se bilde av resultatet: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=274553 #### PULJE 1 SnowDOG_ Zeph Gunfreak Simen1 ATWindsor Mr.Anki WheelMan Ueland PULJE 2 L4r5 Tom Waits for Alice ilpostino Fluesopp cun Dotten LarsP Dorian Gray Endret 11. januar 2009 av TSP Fikset resultatene inn igjen og la inn notis Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da benytter jeg sjansen til å slenge denne i mine innlegg til avstemningen kommer opp. Tipper det kribler i fingrene til TSP. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Awesome. Jeg kom videre uten å besøke avstemningstråden i det heletatt, fikk ikke vite om konkurransen før nå Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette blir spennende. Vet ihvertfall hvem som har min stemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Svarte maiskorn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Alt for mange jallameldemmer i første del, så denne gangen blir det virkelig spennende. *gnaske flere timer gammelt popkorn* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Der er vi enige Lakus. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Spennende spennende.. Det er nå den virkelige avstemmingen begynner.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Avstemming er lagt til. Stem i vei! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Her var det mange store gutter. Jeg vet ikke hvem jeg skal stemme på, men jeg vet hvem som ikke bør vinne. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg ga ikke Ueland og Simen1 en stemme fordi de får lønn. Det samme får jeg, i tillegg til at mitt nick eksponeres mer enn noe annet. Greit nok at jeg bidrar med ting frivillig og har gjort det i flere år, men det rettferdiggjør ikke det store antallet stemmer jeg har fått. Slik jeg ser det (igjen, det er ikke ment å være utakknemlig). Jeg får betalt for å jobbe med dette forumet en dag i uken, det gir et feilaktig bilde av min frivillige innsats. Meg, Simen1 og Ueland får penger i lommen. Det er ikke tvil om at vi bidrar på andre måter frivillig og bruker mange timer her, men det må ikke glemmes at vi samtidig er lønnet arbeidskraft. Det gjelder ikke de andre på listen. Jeg er i utgangspunktet enig med deg, og listen for at en av dere tre skal få stemme fra meg er derfor økt. Men mens Ueland gjør det han får betalt for, og det er det, så er du og Simen1 store ressurser for forumet utover dette. Jeg har vært lenge nok her inne til å huske "gamle dager", før dere steg i gradene, og dere har alltid bidratt positivt. Simen1 bidrar særlig faglig på hardware-siden på et særdeles høyt nivå, og du bidrar blant annet med mange omfattende guider - som er helt uavhengig av det du får betalt for. Derfor fikk du velfortjent den ene av stemmene mine. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tok loddtrekning blant 4-5 i hver pulje og endte med Zeph og TWFA. Det er mer bingo med de navnene som er i de puljene der. Jeg er bare glad de alle er brukere på forumet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stemte på Wheelman og L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Da va're stemt. Her også Endret 4. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Overraskende å være i semifinalen! Takk for stemmene Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da var stemmen avlagt. Det er fint å se at alle jeg stemte på i første runde gikk videre Etter min mening er det flere her som fortjener å vinne, og det kunne kanskje vært delt i 3-4 puljer i stedet for 2. I pulje 1 måtte jeg sitte og tenke meg om et par minutter før jeg avga stemmen min. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er den første avstemings tården lagret ett eller annet sted, så man kan se på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg