frisken Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette fungerte fantastisk! Du aner ikke hvor mye jeg har stresset for å få dette til med andre programmer. Hadde gitt helt opp! Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Noen grunn til at ps3 finner windows media player og ikke ps3 media server`? EDIT: Ser ikke ut som ps3 media server vil lagre instillingene tar en port jeg vet er åpen istedenfor 5001 og setter at jeg har 4 kjerner, når jeg har savet og restarta programet er alt tilbake sånn det var standar :s glem det, fant ps3 nå EDIT 2: den fant ps3, restarta programet og nå finner den ikke ps3 Endret 6. januar 2009 av Belfez Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Funker det på Xbox 360? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Der dummet du deg ut veeeeeldig! Heter jo _PS3_ Media server. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kan jo hende det funker like godt på Xbox for det. er jo bare at PCen kjører som mediePC. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Programmet liker meg ikke Når jeg trykker på let etter media server på PS3, så kommer det opp i prgrammet på PCen: Receiving search request from 192.168.2.2! Sending DISCOVER message... Den kommer det 3 av, men på PS3en står det 'Fant ingen media server'. Er trådløst. EDIT: På status står det at PS3 ikke blir funnet Endret 6. januar 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
sepulz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Programmet liker meg ikke Når jeg trykker på let etter media server på PS3, så kommer det opp i prgrammet på PCen: Receiving search request from 192.168.2.2! Sending DISCOVER message... Den kommer det 3 av, men på PS3en står det 'Fant ingen media server'. Er trådløst. EDIT: På status står det at PS3 ikke blir funnet Anbefaler at du kopler deg opp med kablet forbindelse. Funket fint for meg. Står koplet via en D-Link router (kablet). Tok ca 2min før den fant PS3en. Dette er rett og slett rått! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Internett (ruteren/modemet altså ) og HD tv bor i hver sin etasje... Endret 6. januar 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
sepulz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Internett (ruteren/modemet altså ) og HD tv bor i hver sin etasje... Legg kabel! Anbefales Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da må den dras minst 20m, eller gjennom gulvet/taket... Er det ingen som har noen forslag (for i tillegg å beholde trådløst/slippe å trekke kabel)? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kan ikke komme med noen tips, men kan si at det ikke funker over mitt trådløse nett heller. Så kan godt hende det er en svakhet i programmet. Hvis noen andre har det på trådløst så gi lyd Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da må den dras minst 20m, eller gjennom gulvet/taket... Er det ingen som har noen forslag (for i tillegg å beholde trådløst/slippe å trekke kabel)? Kjøp en av disse eller noe lignende.. så blir strømnettet i huset ditt brukt som "nettverkskabel". Network access from any electrical outlet Lenke til kommentar
8ball Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Tror du bør satse på løsningen til Fenixen, om du ikke vil gå for kabel. Tviler sterkt på at du klarer å streame noe HD matriell gjennom trådløst nettverk. Så selv om du får til å koble det opp trådløst, så blir det nok bare hakking. Samme om du skal høre på musikk. Du får ikke noe problem med å streame mp3 filer, men det tar 10-15sek å bytte sanger. Noe jeg ble fort lei av. Det er iallefall min erfaring fra Tversity. Nå er det PS3 Media Server og kabel og ingen problemer Endret 6. januar 2009 av 8ball Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Funker det på Mac...? Selv bruker jeg Nullriver Medialink for å koble Mac'en og PS3'en trådløst sammen. Det koster noen kroner, men det var verdt det. Ellers så har jeg hørt om noe som kalles Twonky...something, men jeg har ikke testa det sjæl enda, så jeg veit ikke åssen det funker. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da må den dras minst 20m, eller gjennom gulvet/taket... Er det ingen som har noen forslag (for i tillegg å beholde trådløst/slippe å trekke kabel)? Kjøp en av disse eller noe lignende.. så blir strømnettet i huset ditt brukt som "nettverkskabel". Network access from any electrical outlet Det koster jo penger... Men har sett på det før, da Vista stasjonær også ofte krangler med trådløsen. Dog bedre i det siste Får vel se om den er mulig å få tak i til en rimelig penge Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja Funker det på Mac...? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan deler man filer? På Tversity må man legge til hver fil, er det slik med dette programmet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hvordan deler man filer? På Tversity må man legge til hver fil, er det slik med dette programmet? nei det må du ikke på Tversity.. du legger til mappen du ønsker å dele.. også setter du opp at den skal refreshe seg automatisk feks annenhver time eller noe.. Endret 8. januar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Dette her funker bedre enn å dele en virtuell stasjon med daemon-tools. Dette programmet vil bli hyppig brukt når jeg få cat6 STP kabel på rommet mitt Da må den dras minst 20m, eller gjennom gulvet/taket... Er det ingen som har noen forslag (for i tillegg å beholde trådløst/slippe å trekke kabel)? Jeg må kable 30m. Ikke klag sier jeg Endret 8. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå