LøperFraVevelstad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hei, jeg skal begynne å fokusere veldig mye på lange distanser, og har nå forlest meg på kosthold, etc.. så nå lurer jeg på: om jeg stiller mølla på incline (stigning) 10, og løper på 15, (spurt) i 40 sekunder, gange 10 med 1 minutts pause for hver omgang. vil dette virke positivt inn på langkjøringene mine? oppvarmingen min til styrketreningen på studioet er forøvring nå, jogging fra her vi bor til studioet...er 4.5 km. ELLER, så kan oppvarmingen være sykling disse 4.5 km, og mølletreningen jeg allerede har nevnt. vil dette virke positivt inn på langkjøringen? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har du pulsklokke? Hva med 4x4 ? Børge Fagerli har også noe på proff nivå. utvikling av arbeidskapasitet Eliteutøveren - hurtighet, del 2 Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 har ikke pulsklokke... har tenkt å starte med 4 x 4 i en måned nå, for å se om jeg klarer å slå tidene jeg har tok idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå