Andeersjh Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg og noen kompiser har laget et band, men vi har ikke noe navn... Vi spiller for det meste rock,linkin park og sum 41 og AC/DC for det meste. Har noen forslag til navn? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kåvverbænne Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Se på tråden lenger opp^^ samme forslagene ville ha kommet her. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva er vitsen med bandnavn hvis dere spiller coverlåter? Linkin Sparks? Coverband pleier å ha noe som ligner på bandet de etterligner. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har band selv og har spillt i band i mange år, så kan gi deg noen råd. - Velg navn selv, ta en bandøving hvor dere loker med en fremmeordbok eller liknende og velg. - Ikke ta noe userriøst, om dere ønsker å være serriøse. Det er meninga at navnet skal reflektere dere som band og personer i helhet. Om dere tar noe userriøst vil både dere og alle andre ta dere userriøse også. Det fikk jeg erfart med mitt første band Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå