sunh Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Har allerede et forslag her. Syns jeg har lest mye for å finne de rette komponentene for god ytelse til liten penge, men blir aldri helt enig med meg selv.. Derfor ble denne tråden laget. Fint om noen har kommentarer eller forslag til forbedringer. Det gjør ingenting om prisen presses ned, så lenge ting matcher slik noenlunde. Ønsker noe som duger greit i tilfelle jeg vil spille på annet enn xboxen min, men den behøver ikke å dra spill to år frem i tid heller. Bruker den også til å streame, derfor 1 TB. Ønsker meg: - Støysvakt kabinett, PSU og skjermkort - Gjerne mulighet til å kople på 4 gamle IDE-disker om det ikke koster meg for mye Ting jeg fremdeles lurer på: - Vinner jeg mye på å kjøpe raskere minne? Eller er det mest aktuelt for overklokking? - Taper jeg mye på å gå ned til C2D E5200? Ting jeg ikke lenger lurer på - Hvilket HD4850 støyer minst? Endret 4. januar 2009 av sunh Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 - GV-R485MC-1GH støyer minst av HD 4850 skjermkortene :: ASUS EAH4850 MATRIX/HTDI ser ut til å komme på en god andreplass. - PC2-6400 er helt greit til ditt oppsett. - Har skumlest gjennom diverse tester og C2D E5200 gir litt dårligere ytelse, men faktisk så er ytelsesforskjellen ikke så veldig stor. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) - GV-R485MC-1GH støyer minst av HD 4850 skjermkortene:: ASUS EAH4850 MATRIX/HTDI ser ut til å komme på en god andreplass. - PC2-6400 er helt greit til ditt oppsett. - Har skumlest gjennom diverse tester og C2D E5200 gir litt dårligere ytelse, men faktisk så er ytelsesforskjellen ikke så veldig stor. Kult, takker så mye. Hvordan har du greie på støynivået matrixen? Fant du en god link eller noe? Asus matrix ser jo digg ut da, jeg kan tåle litt viftesus, men jeg orker ikke små vifter på høyt turtall! Ser ut som Asus 4850 matrix også kommer på norske webshops ganske snart edit: Tror jeg har falt for den passive kjøleren til Gigabyte, så dette ligger nå i kurven min. Den skal fungere veldig godt etter hva jeg har lest i reviews. Er veldig usikker på minne da. Vet ikke om jeg får sove om natta når jeg vet minnet er så billig i forhold til resten av utstyret Endret 4. januar 2009 av sunh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå