Gå til innhold

Acer 5920g - hvilke rettigheter har jeg?


Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg sendt inn min kjære laptop Acer Aspire 5920g til spaceworld to ganger fordi det er en feil i kjølevifta til CPU tror jeg. Det var problemet begge gangene.

Jeg sendte den inn sist på starten av november, å har enda ikke fått den tilbake, å beggyner å bli lei av å vente, er avhengig av å ha en laptop som funker også. Så kan jeg heve kjøpet og få penge tilbake eller noe lignende?, evt få et produkt til samme pris?

 

Hilsen Sindre

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke sånn at om du blir uten "tingen" i over en uke har du krav på en "ting" du låner til de er ferdige å fiksen den?

 

Jeg hadde rett. Forbrukerkjøpsloven §30 3.ledd. Vilkåret står i andre setning der. Om du er avhengig av dataen bør du si det til de så den kan sende deg en erstatningsgjenstand.

 

Hvorfor har ikke spaceworld nevnt noe om dette, har jo fortalt dem flere ganger at jeg er avhengig av laptopen. På mandag drar jeg igjen å krever en låne PC, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...