Gjest Guest_Rash_* Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skriver som gjest som mange andre her, da en del vet hvem jeg er. Har for 2 dager siden fått et merkelig utslett på høyre arm på innsiden. Det er under huden, jeg kan ikke kjenne det. Se bilde Er dette bare noe å ignorere, har ikke spist noe annet enn ellers. Eneste jeg kan si er når jeg dusjer så blir det veldig rødt og begynner å klø. Takker til svar. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er vel ikke verre enn at man kan gå til legen, eller? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg går ikke til legen bare får et lite utslett, jeg føler meg frisk og rask. Bare lurte på hva det var, tror ikke jeg dør for å si den sånn. Drit i alt, setter tråden som løst.[LØST] Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg går ikke til legen bare får et lite utslett, jeg føler meg frisk og rask. Ut fra bildene, ser de ut som en typisk allergireaksjon, Urticaria. Siden dette skjer etter en dusj, bør passe på at du ikke er allergisk mot enkelte "såpemiddel". Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå