chlauri Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 har iPhone og har nettopp bytta fra idiotiske NetCom og til Tele2. Nå i dag skulle jeg bytte til det nye Simkortet og ta i bruk Tele2-abbonementet. Nå må jeg visst trykke Puk-kode, men den har jeg ikke for hånden. Ikke før langt uti neste uke. Trenger telefonen i kveld og i natt. Noen som har en universal-pukkode jeg kan bruke? evt. forslag på hva jeg kan gjøre? Telefonen er ikke jailbreaket Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Det finnes ikke noen universalkode. PUK-koden følger hvert enkelt SIM-kort, ikke telefonen, så den eneste måten å få tak i den koden på er å enten ringe Tele2, eller å dra innom til en Tele2-forhandler. Hvis Tele2 har en "Min Side"-lignende sak som den NetCom har så er det mulig du kan finne den der også, hvis du allerede er registrert der. Edit: Hvis ingen Tele2-forhandlere har mulighet til å gi ut PUK-koden så har de helt sikkert muligheten til å selge deg et nytt SIM-kort, men det må du nok regne med å betale for. Endret 3. januar 2009 av Bretteville Lenke til kommentar
chlauri Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det vet jeg, men problemet er at kundeservice og slikt er stengt nå og jeg trenger telefonen NÅ. Har ikke en "Min Side" hos Tele2, enda. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sånn er det når man flytter ifra idiotiske netcom med døgnåpen kundeservice Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 NetCom har ikke døgnåpent kundesenter lenger ... Fra nyttår har de kun åpnet til klokken 10 på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå