Gå til innhold

Får ikke slettet mapper ?

Anbefalte innlegg

jeg får ikke slettet disse mappene(se bildevedlegg for å se hvilke mapper)

disse mappene har ligget på ekstern disken i noen månder. jeg får ikke slettet dem. noen som har peiling på hvordan jeg kan slette dem ? UTEN å formatere disken. de ligger på ekstern harddisken min mappene mine.

jeg har jo formatert pcn flere ganger, men umulig å slette de mappene fordet om jeg har formatert.

får bare feilmeldinger når jeg skal åpne mappene om at jeg ikke kan slette dem bla bla bla.

OS ser dere i signaturen :p

takker for svar.

post-123858-1231018024_thumb.jpg

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Danielsm skrev:

disse mappene har ligget på ekstern disken i noen månder. jeg får ikke slettet dem. noen som har peiling på hvordan jeg kan slette dem ? UTEN å formatere disken. de ligger på ekstern harddisken min mappene mine.

jeg har jo formatert pcn flere ganger, men umulig å slette de mappene fordet om jeg har formatert.

får bare feilmeldinger når jeg skal åpne mappene om at jeg ikke kan slette dem bla bla bla.

takker for svar.

enkleste løsningen er å kopiere det du vil ha til pc og formatere eksterne hdd...så kopiere tilbake...

de er registert som system mapper og kan ikke slettes...

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
  Uffda skrev:
  Danielsm skrev:

takker for svar.

enkleste løsningen er å kopiere det du vil ha til pc og formatere eksterne hdd...så kopiere tilbake...

de er registert som system mapper og kan ikke slettes...

har bare 150 gb ledig på pcn og det som ligger på ekstern disken er tilsammen 400 gb ;P

TCi skrev:
Slå av System Restore i kontrollpanel -> System -> System Restore

Ta eierskap av mappene og slett dem:

<a href="http://support.microsoft.com/kb/308421" target="_blank">http://support.microsoft.com/kb/308421</a>

hmm kan ikke si at jeg fikk det til.

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar

Du velger språk på den linken på høyre side.

For å slå av System Restore:

Kontrollpanel -> System -> System gjenoppretting.

Hak av deaktiver sytemgjenoppretting. Eller du kan bare fjerne den eksterne i fra listen (usikker om XP lar deg gjøre det).

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...