Tommy- Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Altså på den eksterne hardisken min ligger det tre mapper som har veldig rare navn og som jeg lurte på om gjør noe om jeg sletter de? Inni mappene ligger det sånn fil som er update. aner ikke hva det er Endret 3. januar 2009 av Tommy- Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Altså på den eksterne hardisken min ligger det tre mapper som har veldig rare navn og som jeg lurte på om gjør noe om jeg sletter de? Inni mappene ligger det sånn fil som er update. aner ikke hva det er Det gjør ingen ting i det hele tatt å slette disse. Hvis du ikke har lagt noe annet inn på den enda anbefaler jeg deg å formatere den til NTFS med en gang, så slipper du bryet senere. Dette er med mindre du har planer om å bruke den fra en MAC da... De filene som ligger der er etter all sansynlighet bare medfølgende programvare til den eksterne disken, og det pleier i bestefall å være unødvendig og middelmåls programvare. I verstefall er det søppel som treiger ned maskinen og kan forårsake krasj og unødige komplikasjoner (ja jeg vet, jeg tar litt i ). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er midlertidige filer for Windows oppdatering. De pleier å slettes automatisk, men noen ganger skjer ikke det. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 så de kan jeg slette? uten at det er fare for at hardisken klikker? PS. har hatt problemer med harddisken før( korupt) Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja. Jeg er tydeligvis for trøtt til å fortsette på forumet nå, var oppe 5 i dag til marran og er helt ute av fokus. Har lest litt andre tråder her også. Jeg var sikker på screenshot var av en ny ekstern harddisk... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Helt tryt å slette . Gjort det selv på min egen eksterne harddisk . Endret 3. januar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 det var det, kjøpte den eksterne harddisken min i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå