Scarn Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fungerar ikkje Windows Movie Maker med .avi filer? Kva slags videofiler untatt ubrukelige .wmv taklar programmet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jodå, WMM takler AVI-filer, men du må ha installert ein dekoder som kan dekode filene, og sagt at WMM kan bruke den dekoderen. Om du t.d. installerer ffdshow og i WMM går til Verktøy --> Alternativer --> Kompatibilitet, og haker av for ffdshow der, vil du kunne bruke dei aller fleste AVI-filer i WMM. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jodå, WMM takler AVI-filer, men du må ha installert ein dekoder som kan dekode filene, og sagt at WMM kan bruke den dekoderen. Om du t.d. installerer ffdshow og i WMM går til Verktøy --> Alternativer --> Kompatibilitet, og haker av for ffdshow der, vil du kunne bruke dei aller fleste AVI-filer i WMM. Kjem ikkje opp noko med ffdshow. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har du installert det? Orsak, dumt spørsmål. Det står der hjå meg, so eg veit ikkje kva som er gale. Endret 6. januar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Har du installert det? Orsak, dumt spørsmål. Det står der hjå meg, so eg veit ikkje kva som er gale. ... Så det er ingenting anna eg må gjere etter installasjonen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eg har iallfall ikkje gjort noko spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå