Gå til innhold

[Løst]Får ikke innstallert driver pga tidsavbruddsperioden utløper

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Fikk en melding på windows update om at det er tilgjengelig en oppdatert driver til mitt nvidia grafikkkort.

Innstallasjonen feiler, på grunn av feilmelding om at tidsavbruddsperioden utløp, en feilmelding jeg ikke har vært borti før.

Siden innstallasjon av driver feilet, brukes nå den innebygde i vista og da mangler bl.a directX slik at ikke skjermsparer f.eks blir kjørt..

skjermkortet finnes av vista, driveren som ble innstallert finnes lett i systemet, men jeg får ikke knyttet driveren til skjermkortet på grunn av dette utløpet av tidsavbruddsperioden.

Hva er galt og hvordan fikses det?

(Vil ikke formatere uten at det er nødvendig)

Litt info:

PC: Laptop, HP pavillon DV 9687 EO

Skjermkort: Nvidia 8600M GS

Skjermkortdriver: Nå hentet fra HP sine sider, innstallert, blir funnet av vista

Driver fra windows update blir tilsynelatende lastet ned, men feiler tilsynelatende under innstalleringen.

Får feilmelding hvis jeg laster ned via windows update med kode 800705B4, som etter hva jeg skjønner viser til at tidsavbruddsperioden utløp.

Alle andre oppdateringer virker feilfritt, også de som lastes ned fra windows update og ingen andre feil er oppdaget med vista.

Kjører som administrator når jeg innstallerer driver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...