Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg vurderer sterkt å lage en videoblog i samme stil som "Yahtzee" for de som vet hvem han er, og bare lurer på hva folk mener om det? Eller evt. har noen forslag om hvordan den bør være? Link til "Yahtzee" sine videoer: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation Endret 3. januar 2009 av samebror Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bør ikke være for lik. Bør ha litt originalitet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 jeg klarer hverken å snakke så fort og ha sånn aksent pluss at det skal kritisere mennesker og andre ting enn tv-spill rundt MITT liv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg klarer hverken å snakke så fort og ha sånn aksent pluss at det skal kritisere mennesker og andre ting enn tv-spill rundt MITT liv Da vet jeg en som kom før deg: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 vel skal ikke akkurat si at det er sånne "barnselige" filmer jeg skal lage, pluss at jeg vil unngå at ansiktet mitt vises i det hele tatt derfor fant jeg denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå