Gå til innhold

Hva er Systemdiskett ?

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Det er for mange nerder her på forumet som overhodet ikke eier EQ! Hårek er den fremste av dem. Skaff deg et liv utenfor gutterommet og dataskjermen. En unnskyldning hadde også kanskje vært på sin plass...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en unnskyldning:

OK, hvis jeg har tatt feil så ber jeg om unnskyldning.

Det er enkelte som poster bare tull inniblant, og jeg har irritert meg over det. Men jeg skal ikke skylde på Thomas for det. Case closed.

Og her er en som ikke oppfattet det...

Det er for mange nerder her på forumet som overhodet ikke eier EQ! Hårek er den fremste av dem. Skaff deg et liv utenfor gutterommet og dataskjermen. En unnskyldning hadde også kanskje vært på sin plass...

Poenget er ikke å drite ut noen... Ei heller Kickoff. Jeg lurte litt på om Thomas køddet selv, men jeg sa ingenting, det gjorde Hårek, fair and square. Den som er uten feil kan kaste den første osv... Thomas er i hvert fall en killer oc'er, all ære for det... 8)

F.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Poenget er ikke å drite ut noen... Ei heller Kickoff. Jeg lurte litt på om Thomas køddet selv, men jeg sa ingenting, det gjorde Hårek, fair and square.

Sier jo alt om deg det da, sjekk profilen om du ikke har bedre ting fore enn å lure på motivene til folk som skriver inn her. Hvis du sjekker profilen og fortsatt lurer på om personen kødder i innleggene sine så kan du kanskje bry hodet ditt litt med å analysere evt. motiver ved en slik bisarr oppførsel. Forøvrig kaller jeg det ikke en unnskyldning å skrive "hvis jeg tok feil" når personen helt åpenbart har bæsja på leggen...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

svar til Jahve

Kanskje det ikkje er berre han som bruker pcen?

Kan vere at det er søsken eller foreldre høgtalarane er tiltenkt?

(sarkasme på)

Eller antar alle at døve sitter innelåst på eit rom uten kontakt med andre?

Å i alle fall kan ikkje ha høgtalere til pcen.

(sarkasme av)

Dessutan kven skulle gidde å late som om ein er døv, då har ein virkeleg masse tid til overs.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Hvis da godeste Thomas er døv, forklar denne threaden

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107902&highlight=thomas

Har en døv venn her og han har faktisk et kickass lyd oppsett. Han kjenner på vibrasjonen om det er lyd og bruker det til å få et bilde :)

Men det er selvsagt for vennene hans han har det.

Og systemdisk kan være floppy,CD eller USB. Også ofte kalt rescuedisk. Det er sjeldent man trenger det men å ha muligheten der er viktig. Litt kjipt hvis du dritter deg ut og ikke kommer inn. Resultatet er ofte frustrasjon og innstallering på nytt. Med andre tapt data :(

Kjenner mange som har tatt den utveien der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...