Gå til innhold

Hva er Systemdiskett ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så betyr det en diskett med et OS som kan bootes. Hvis computeren ikke vil starte så tar man fram systemdisketten og bruker den for å få fikset problemene.

For PC så betyr det som regel en DOS floppy (men en CD kan jo ofte gjøre samme jobben).

Lenke til kommentar
Du er visst ikke kommet over baby nivået enda, nei. Har kikket på postene dine, det er jo ren tagging.

Ser jeg en slik til, så krever jeg at du blir utestengt.

Les signaturen hans... :grumpy:

Thomas: Du kan stille inn i BIOS at maskinen skal boote fra CD. Da skal du kunne legge inn OS uten å ha en systemdiskett.

Men den er grei å ha... Jeg har løpt huset rundt på jakt etter en slik et par ganger...

swanky

Lenke til kommentar
Les signaturen hans...  :grumpy:

Har sett det, men jeg tror det er bare tull. Hvorfor skal en som er døv ha slike totale skriveproblemer? Har du sett postene? Ikke mye fornuftig, men mye som dette:

PABABABABABABABABABABABABABA si samme meg nååå  

å bra men jeg mener til nissan

Lenke til kommentar

Har selv lagt merke til thomas sine poster, men har ikke følt behov for å komentere de. Og etter at han skrev at han var døv ser jeg ingen grun til det heller. Det er selvfølgelig en mulighet at han tuller, men det er viktig å se at det er en mulighet, som betyr at det er fult mulig at han faktisk har et problem. Jeg regner med at ytters få her har kompetanse til så skille en som har en lidelse fra en som tuller, og at vi da skal leke dommere blir helt galt. For ikke å snakke om hvordan det må føles å få det slengt etter seg hver gang man lager en tråd.

Om du føler deg irritert av postene hans bør du sende en Pm til en moderator og la han ta seg av det. Han kan i så fall snakke med thomas.

Lenke til kommentar
Har selv lagt merke til thomas sine poster, men har ikke følt behov for å komentere de. Og etter at han skrev at han var døv ser jeg ingen grun til det heller. Det er selvfølgelig en mulighet at han tuller, men det er viktig å se at det er en mulighet, som betyr at det er fult mulig at han faktisk har et problem. Jeg regner med at ytters få her har kompetanse til så skille en som har en lidelse fra en som tuller, og at vi da skal leke dommere blir helt galt. For ikke å snakke om hvordan det må føles å få det slengt etter seg hver gang man lager en tråd.

Om du føler deg irritert av postene hans bør du sende en Pm til en moderator og la han ta seg av det. Han kan i så fall snakke med thomas.

rett man, på rette plass, på rett tid, med rette meninger !

Lenke til kommentar
Les signaturen hans... :grumpy:

Har sett det, men jeg tror det er bare tull. Hvorfor skal en som er døv ha slike totale skriveproblemer? Har du sett postene? Ikke mye fornuftig, men mye som dette:

PABABABABABABABABABABABABABA si samme meg nååå

å bra men jeg mener til nissan

Ikke til utsagnet men til deg og alle andre osm rakker ned på folk som muligens kan ha problemer

Jeg sitter ikke her bare for å rakke ned på folk og jeg gir langt faen i hva slags lidelser de har, for meg er alle like og om de formulerer seg litt dårlig så bryr ikke det meg. Så lenge jeg oppfatter hva de spør om hjelper jeg etter beste evne og jeg skjønner skitt meg ikke hvorfor ikke du kan hjelpe til også. Hva hvis jeg fikk hjerneslag og slikt så ville du begynt å rakke ned på meg og si at jeg kødder fordi jeg har vært frisk tidligere?, nei hold kjeft hvis det er det eneste fornuftige du har å si.

Hvis han er døv så er det ikke så lett og lære seg et ekstra språk for du går glipp av mye når du ikke får språket foret inn hver eneste dag, fyren kan jo ikke høre hva vi sier jo. Det er det samme som hvis jeg hadde sagt at jeg ser jævlig keeg ut når jeg strener ned Karl Johan så tror ikke jeg at du hadde forstått hva jeg hadde sagt hvis du ikke hadde hørt ordet før, du hadde knaskje forstått deler av det men det ligger mer bak enn du aner.Grunnen til dette er simpelthen at du ikke har hørt ordet og han her har jo ikke hørt noen av ordene i ordboka (tror jeg) så han kan ha litt problemer, er som når du har fransk siste året, hvis du ikke har gjort lekser høres du faktisk forjævelig ut værre en hann her.

Men dette er bare hypoteser så jeg kan enten være lurt, eller ha sagt noe feil :roll:

Lenke til kommentar
OK, hvis jeg har tatt feil så ber jeg om unnskyldning.

Det er enkelte som poster bare tull inniblant, og jeg har irritert meg over det. Men jeg skal ikke skylde på Thomas for det. Case closed.

Hvis du har tatt feil? Du HAR tatt feil så det eneste fornuftige å gjøre (for din egen skyld) er å slette den tåpelige første kommentaren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...