Gå til innhold

Hei hvordan kan mer Mhz ?

Anbefalte innlegg

Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt.

hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med.

mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive.

så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene.

:woot:

Du kan vel ikke mene dette seriøst?

Btw: du burde greie bedre norske enn det sitatet der du også!

Norsk måte:

Å skylde på at man er døv, og skriver dårlig norsk er for dumt.

Hadde han skyldt på dysleksi, så hadde jeg vært mer med.

Man trenger nemlig ikke å høre for å lære seg å skrive.

Så skjerpings Thomas, du kan bedre skriflig norsk enn disse gjøkene.

Du burde vel kunne bedre skriftlig norsk du også; så pass dine egene saker!!! :evil:

Enda mer å rette på her. Setningsoppbyggningen er ikke helt perfekt.

"Å bruke at man er døv som unnskyldning for at man skriver dårlig norsk er for dumt. Hadde han brukt dysleksi som grunn, hadde jeg forstått bedre. Det er ikke nødvendig å kunne høre for å kunne skrive. Skjerp deg Thomas. Du kan bedre skriftlig norsk enn disse gjøkene"

Du burde vel kunne bedre skriftlig norsk du også, så pass dine egne saker!

Du ser flisen i din brors øye, men du ser ikke stokken i ditt eget.

:roll:

Det finnes grenser for hvor mye jeg gidder å rette.

Tok bare dette opp som et eksempel fordi personen kritiserer andre for dårlig norsk. Gidder ikke å omformulere setningene da

LMAO. case closed long time ago :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke så mye om overklokking, men jeg tror at du bør kjøpe vite med kjøle ellement. Tror selve kjøle ellementet betyr like mye som selve viften, så om du vil klokke mye så ville jeg kjøpt en kjøle blokk som var bedre enn den som følger med 2700+ BOXED. Det vil gi medre klokking en den kjøleren som følger med 2700+ BOXED sammen med en ny vifte. Altså ny vifte og kjøle blokk.

Lenke til kommentar

Sarte sjeler bes ikke lese dette, da det kan virke støtene på noen.

:lol:

Ler så jeg holder på å dette ut av stolen her.. Det dere bedriver er utrolig sykt. Jeg skjønner ikke at det kan være noe å krangle om.

Alle bør ha lov til å i kritisere _veldig_ dårlig språkbruk, selvfølgelig ikke i det uendelige. Thomas burde virkelig klare å skrive i det minste litt bedre enn det han gjør nå. Jeg hadde faktisk problemer med å forstå hva han skrev flere steder og jeg var ikke den eneste så vidt jeg så. At man blir kastet ut på et slikt grunnlag finner jeg høyst ****** (sensurert av hensyn til denne brukerkonto).

Lenke til kommentar

Du har også lest denne og denne, du har brukt lang tid på å lære deg hvordan døves situasjon er, og du har funnet bekreftelse på at han faktisk burde klare å skrive bedre. Du har skaffet deg kompetanse før du komenterer noe vi andre er klart å bli ferdig med.

Ikke det nei? Da syns jeg du burde skaffe deg det, det du sier har mer tyngde om det er korekt vet du. Les igjennom alle trådene grundig, lytt til det som de med kompetansen sier, og søk gjerne litt informasjon på egenhånd. Kunskap har den interesange effekten at den fjerner fordommer, og får folk til å tenke seg om 2 ganger før de åpner opp døde tråder for å slenge dritt.

Mvh P@rm@nn (som trodde vi var ferdig med dette)

Lenke til kommentar

FOR Å HOLDE MEG TIL TOPICEN.(nesten)

Klokket min 1.2 athlon til 1.53 og tempen gikk opp 2 grader og maskina hræsja. :lol: Hørt denne før "NLDTR is missing" eller noe lignende.

Orna no men lurer på hva Thomas har kjølt med og hans settings for den enorme OC??

Thomas,litt info...... :woot:

Shorty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...