SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Som sagt, DELTA vifter man DELTA!! Edit: Ny side og nye muligheter for å være on topic Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Denne tråden bør ikke stenges av moderatorer, men bør brukes til evalvuering av folkeskikk og oppførsel ! Jeg hever min intelligens et lysår foran sjantiok sin og sier bare lykke til videre her i livet ! det trenger du oxo ! Chase closed for min del ! Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Enig, ikke la deg påvirke Thomas! bare dumt og bli dratt inn i dette! Det gjelder alle her Eh... og hvem var det som dro hvem inn i dette her..? Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt. hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. Jeg dro dere med mindre iq inn i dette. selv ikke den handikappede gadd og forsvare seg her. lurer egentlig på hvem som er mest hårsår, de handikappede eller de som synes de må kjempe for dem (oss). Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Som sagt, DELTA vifter man DELTA!! Edit: Ny side og nye muligheter for å være on topic Delta vifter blåser like sinnsykt som de bråker (noe som ikke har noe betydning her) derfor burde du ha dem overalt i kabinettet så får du byttet ut luften fortere. vet ikke om peltier hadde vært noe jeg ? har testet det litt selv, funket faktisk greit med ribbe kjøling Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Thomas: Veldig bra klokking. Hvis du bruker Boxed-kjøleren som du har skrevet vil jeg anbefale å kjøpe en ny kjøler, pga av at du har klokket så høyt og Boxed-kjølerne er ikke laget for dette. Stå på! Det er slik klokking som gjør folk troverdig til AMD. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg kjører min xp2100 på 1,9ghz dønn stabilt. har ikke turt å klokke mer på mitt kt3 ultra aru. uten mulighet til å låse pci/agp bussen, trur jeg da? er veeeldi redd for hdd'ene mine... noen som har dette kortet og overklokker? kan dere gi meg noen tips? Thommas ikke la deg bli støtt av disse folkene som tydeligvis ikke eier skamvett. alle sliter vel med sitt, og jeg spess med min dyslexi. og til du sjakalaEttEllerAnnet: det er jo tydelig at du har et problem siden du uttaler deg som du gjør. skulle tro du hadde en sykdom av noe slag, som gjør at du føler det at det er din rett til å uttrykke deg slik du gjør. dette med å tråkke på andre. hvis du er syk, så er jo det beklageli. som du kansje ikke vet, så har sykdommen din også tatt knekken på den delen av jærnen som har med sunn fornuft å gjøre. ett tips, som ikke er ment støtende. men dra til doktoren du, han kan sikkert gi deg noe fint å tygge på, så slipper det raseriet ditt å løpe løpsk på uskyldige mennesker som bare prøver å bruke forumet til å tillegne seg informasjon. hvis det da skulle vise seg att dette er bare onskap, slik som det lett kan oppfattes, håper jeg at administratorene utestenger deg i en lengre periode, slik at vi kan få satt ned foten for denne typen oppførsel. det er rettogslett for barnsli. Hold forumet rent, og skill ut avskummet som forsøpler med trakaseringer! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Trodde forumet handlet om data, og ikke om idioti, slik man kan få intrykk av når man leser poster ala sjantiok sine . Håper en moderator leser disse postene og innser hvor mye bedre forumet vil bli uten personer som han. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Som sagt, DELTA vifter man DELTA!! Edit: Ny side og nye muligheter for å være on topic Sjekk signaturen min Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 min er AMD 2100+T-Boxed ikke A men B ja :smile: men min pappa sin CPU Intel Pentium®4 CPU 2,26GHz minne 512MB jeg hadde sett Ullsokk sin signaturen, det er bra Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 min CPU ER DØD jeg kjøpe ny bedre CPU Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei Thomas ! Du bør ikke overklokke så mye ! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Enig, ikke la deg påvirke Thomas! bare dumt og bli dratt inn i dette! Det gjelder alle her Eh... og hvem var det som dro hvem inn i dette her..? Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt. hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. Jeg dro dere med mindre iq inn i dette. selv ikke den handikappede gadd og forsvare seg her. lurer egentlig på hvem som er mest hårsår, de handikappede eller de som synes de må kjempe for dem (oss). Støtter deg 100% med å forsvare han, skjønner ikke hvorfor folk må kommentere hvis han har skrive feil. Det er de som er de virkelige spammere. Det er kanskje ikke like lett for han å forsvare seg selv pga. handikap... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt.hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. Du kan vel ikke mene dette seriøst? Btw: du burde greie bedre norske enn det sitatet der du også! Norsk måte: Å skylde på at man er døv, og skriver dårlig norsk er for dumt. Hadde han skyldt på dysleksi, så hadde jeg vært mer med. Man trenger nemlig ikke å høre for å lære seg å skrive. Så skjerpings Thomas, du kan bedre skriflig norsk enn disse gjøkene. Du burde vel kunne bedre skriftlig norsk du også; så pass dine egene saker!!! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hei Thomas !! Du bør ikke overklokke så mye ! ja, jeg dumt 2455Mhz spiller Mafia 3timer så PC av selv :o så jeg se CPU var svart og lite brenn :x men hovedkort bra liv :wink: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Nå kan du kjøpe større CPU Lenke til kommentar
bkak Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei Thomas !! Du bør ikke overklokke så mye ! ja, jeg dumt 2455Mhz spiller Mafia 3timer så PC av selv :o så jeg se CPU var svart og lite brenn :x men hovedkort bra liv :wink: Hehe, dette kan bli dyrt i lengden. CPU´er er ikke billige, vet du :wink: Men, det var en bra klokking, det må jeg si... :smile: Off-topic. Vær så snill. Å kritisere noen for skrivevansker er tragisk, og Thomas; ikke bry deg om dem (noe du gjør utmerket godt allerede). De skjønner ikke bæret. De er uvitende om at man faktisk kan trekke seg ut av en diskusjon, uten å tape maska helt. Dere, vær så snill. Dere kan bedre enn å kritisere noen som har et helt annet språk enn dere. Setningsoppbygningen i f.eks. kinesisk er helt annerledes enn vår med tanke på subjekt og verbal osv. Vi lar dette ligge. Hvis dere ikke klarer å forstå poenget i postene til Thomas etter å ha lest dem sakte, ikke svar! Da slipper vi alt dette maset. :smile: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva slags CPU har du kjøpt nå? Skal du overklokke den? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hva slags CPU har du kjøpt nå? Skal du overklokke den? jeg kjøpe ikke nå 8) hva bra CPU? bare AMD? :-? er bra AMD 2700+Boxed? :wink: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ja ! XP 2700+ er bra, hvis hovedkortet ditt støtter det ! Hvis du skal overklokke så da må du ha bra kjøling ellers brent CPU :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå