Osram Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Beklager men her kan jeg bare ikke la være å skyte fra hofta. Det får være grenser får hvor mye idioti folk kan lire av seg uten å ha det minste peiling på hva de snakker om. Sjantiok: Har du noe som helst kunnskaper om dette? Har du noen som helst peiling på døve? På tegnspråk? På sunn fornuft? Det har du tydeligvis ikke, så hold da heller kjeft! Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Nå er jeg på grensen till å ta knekken på noen (sjantiok), døve mennesker må faktisk lære seg to språk på den tiden deres små hjærner måtte lære et.... SKJÆRP dere Thomas jeg viller ikke ambefale å overklokke mer. 2403MHz er mer en denne prossesoren burde greie (hvis du ikke er veldig heldig med den) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt.hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. For senere bruk: Kan ikke slike utsagn være grunnlag for utestengning? Det ville vel muligens hatt en litt prevantiv effekt på slike !d!0ter. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Beklager men her kan jeg bare ikke la være å skyte fra hofta. Det får være grenser får hvor mye idioti folk kan lire av seg uten å ha det minste peiling på hva de snakker om. Sjantiok: Har du noe som helst kunnskaper om dette? Har du noen som helst peiling på døve? På tegnspråk? På sunn fornuft? Det har du tydeligvis ikke, så hold da heller kjeft! Hva vet du om mine kunnskaper ? hva er fornuftig med at en døv ikke kan skrive ordentlig ? Siden du tydeligvis ikke har særlig kunnskap selv burde du holde KJEFT selv. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nå er jeg på grensen till å ta knekken på noen (sjantiok), døve mennesker må faktisk lære seg to språk på den tiden deres små hjærner måtte lære et.... SKJÆRP dere Thomas jeg viller ikke ambefale å overklokke mer. 2403MHz er mer en denne prossesoren burde greie (hvis du ikke er veldig heldig med den) ta knekken på meg? tror ikke det gitt, det er ikke lov i norge det ser'u. at døve kan 2 språk er da fint er det ikke ? selv kan jeg 3 språk. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det er visst noen her som ikke eier respekt for andres vanskeligheter og plager. Mennesker som bare MÅ nevne noe om andres vanskeligheter og indirekte mobbe dem for det har jeg ikke mye til overs for.... Det kan av og til virke som om Norge flyter av bedrevitere og "protokollryttere" som har som største mening i livet og hakke på de som ikke er "normale". :x Spesielt kommer dette fram i forum og diskusjonsgrupper på internett. I det virkelig liv er det heldigvis ikke fullt så ille, men der skjer det gjennom baksnakking og mobbing. Det er så enkelt og lire av seg dumheter og idioti når man sitter trygt og godt bak en skjerm et eller annet sted i landet eller utland, når ingen kan se hvem man er.... Jeg begynner å bli mektig lei av kommentarer der det står: "Du glemte en bokstav"..."Du glemte å formulere deg skikkelig"....."Du glemte å sette punktum et sted"...osv.... Forumer flyter over av sånne replys på innlegg, der melding starteren omtrent blir mobbet nord og ned fordi de ikke hadde "rett" formulering eller noe. Når noen spør om hjelp til noe, skal de vel ikke få kjeft fordi de glemte et komma? Eller er folk på nettet blitt lærere og protokollpoliti? Det virker iallfall slik på meg noen ganger. :-? Nå er jeg heldigvis noenlunde flink til å formulere meg og har ytterst få skriveleifer, men har ofte sett at andre brukere blir buet ut fordi de ikke kan "skrive korrekt". Selvfølgelig finnes det folk som kommer med et virvar av ord i en post, men da burde man vel heller forsøke å åpne en dialog med vedkommende isteden for å dra fram pistolen? My 0.02 cents.... -LioKaiser. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt.hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. For senere bruk: Kan ikke slike utsagn være grunnlag for utestengning? Det ville vel muligens hatt en litt prevantiv effekt på slike !d!0ter. det kan sikkert ordnes det, man vet aldri. vill du ha Diktatur så skal herved all posting igjennom sensuren al'a sovjet og fasist regimer. er det ditt du vill?? ingen fri mening hadde vært deilig så hadde jeg sluppet dette gnålet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Beklager men her kan jeg bare ikke la være å skyte fra hofta. Det får være grenser får hvor mye idioti folk kan lire av seg uten å ha det minste peiling på hva de snakker om. Sjantiok: Har du noe som helst kunnskaper om dette? Har du noen som helst peiling på døve? På tegnspråk? På sunn fornuft? Det har du tydeligvis ikke, så hold da heller kjeft! Hva vet du om mine kunnskaper ? hva er fornuftig med at en døv ikke kan skrive ordentlig ? Siden du tydeligvis ikke har særlig kunnskap selv burde du holde KJEFT selv. Jeg tror du skal passa deg litt hva du sier ! Siviliserte folk oppfører seg ikke slikt som du gjør. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 My 0.02 cents.... -LioKaiser. and some nice 0.02 cents it was . er hjertens enig. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva vet du om mine kunnskaper ? Alt du har bidratt med her tyder på at dine kunnskaper ligger på et nivå som de fleste passerer rundt 8-års-alderen. Som du har sett er det flere enn jeg som har oppdaget det. hva er fornuftig med at en døv ikke kan skrive ordentlig ? Det kunne jeg brukt 10 sider i forumet til å forklare men jeg har ingen forhåpninger om at du kommer til å hverken lese det eller klare å forstå det. Siden du tydeligvis ikke har særlig kunnskap selv burde du holde KJEFT selv. Til orientering: To av mine elever er døve, jeg har jobbet flere år med å holde kurs for klasser hvor alle elevene er døve. Jeg har til en hver tid to tegnspråktolker tilstede i mitt klasserom og jeg holder på å jobbe med å utarbeide et spesialopplegg for IT-opplæring for døve. Case closed. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Beklager men her kan jeg bare ikke la være å skyte fra hofta. Det får være grenser får hvor mye idioti folk kan lire av seg uten å ha det minste peiling på hva de snakker om. Sjantiok: Har du noe som helst kunnskaper om dette? Har du noen som helst peiling på døve? På tegnspråk? På sunn fornuft? Det har du tydeligvis ikke, så hold da heller kjeft! Hva vet du om mine kunnskaper ? hva er fornuftig med at en døv ikke kan skrive ordentlig ? Siden du tydeligvis ikke har særlig kunnskap selv burde du holde KJEFT selv. Jeg tror du skal passa deg litt hva du sier ! Siviliserte folk oppfører seg ikke slikt som du gjør. passe på hva jeg sier? det er da et fritt land dette her. hvis meg et sivilisert folk da ? ops sorry finnes ikke på denne planeten ihvertfall. keep e'm coming folks this is fun Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Anyways thomas :-) Du kan jo Kjøpe deg noen hardcore delta vifter og klokke som pokker siden du er døv. Damn du slipper jo bråket fra pc'r og greier. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva vet du om mine kunnskaper ? Alt du har bidratt med her tyder på at dine kunnskaper ligger på et nivå som de fleste passerer rundt 8-års-alderen. Som du har sett er det flere enn jeg som har oppdaget det. hva er fornuftig med at en døv ikke kan skrive ordentlig ? Det kunne jeg brukt 10 sider i forumet til å forklare men jeg har ingen forhåpninger om at du kommer til å hverken lese det eller klare å forstå det. Siden du tydeligvis ikke har særlig kunnskap selv burde du holde KJEFT selv. Til orientering: To av mine elever er døve, jeg har jobbet flere år med å holde kurs for klasser hvor alle elevene er døve. Jeg har til en hver tid to tegnspråktolker tilstede i mitt klasserom og jeg holder på å jobbe med å utarbeide et spesialopplegg for IT-opplæring for døve. Case closed. Gratulerer du er da ikk en av Norges utallige håpløse lærere. at du har 2 døve i klassen er supert. Kanskje det er håp for fremtidens voksne. Hva skal du med tolk? kan du ikke tegnspråk ? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Anyways thomas :-) Du kan jo Kjøpe deg noen hardcore delta vifter og klokke som pokker siden du er døv. Damn du slipper jo bråket fra pc'r og greier. Og peltier så kan du kanskje klokke mer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 selv kan jeg 3 språk. Jeg kan 8, so what? Jeg er selv 50% døv, og omgås mange døve mennesker... Problemet for mange døve, er at de ikke får formuleringsevnen ordentlig inn, fordi tegnspråk har en helt annen oppbygning enn "norsk talemål". Om man har vært døv hele livet, og man ikke kan prate, er det ikke enkelt å formulere seg korrekt. Man bør tenke litt før man sparker til andre her i verden, slik du holder på nå er latterlig. -Jeg mobber ikke deg? Ikke mobb andre! Thomas :-) : ikke la disse menneskene påvirke deg! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja JA ? Veldig informativ type dette her , lett forståelig også.... Verste jeg har sett... Kom deg over til søppelpost! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kanskje dere holde kjeft hele gjengen. Er så forbanne lei at hver gang noe spør om noe og skriver litt feil så går hele tråden off topic til moderator stenger. Skal dere forsette kranglingen så lag egen tråd Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Thomas :-) : ikke la disse menneskene påvirke deg! Enig, ikke la deg påvirke Thomas! bare dumt og bli dratt inn i dette! Det gjelder alle her Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kanskje dere holde kjeft hele gjengen. Er så forbanne lei at hver gang noe spør om noe og skriver litt feil så går hele tråden off topic til moderator stenger. Skal dere forsette kranglingen så lag egen tråd hva kjefter du for?? du er jo selv offtopic. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Enig, ikke la deg påvirke Thomas! bare dumt og bli dratt inn i dette! Det gjelder alle her Eh... og hvem var det som dro hvem inn i dette her..? Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt. hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå