knutivarr Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 men nå min PC 2403MHz Nå må du vel være rimelig fornøyd? Sjekk for all del hvilken temperatur CPU'en har, så det ikke blir en sky av røyk inni kabinettet i det den brenner opp... :-? Lenke til kommentar
Sator Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Vist du tar ut CPU som _StatuS_ nemte og ser på merkingen så er her en link til en side med mye infomasjon om hva du kan forvente av CPU'en din http://lowyat.isentral.com/guides/athlonxp/ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Thomas: du må ikke klokke for høyt...da kan den ryke etter kort tid :-? vær litt forsiktig... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei hvordan kan mer Mhz ? :-? Min er 1935Mhz men kan mer? Ja, tror det bare er å downloade mere fra dette nye... ...dette internnettet...!? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bra klokket det der Sjekk temperatur med et eksternt termometer. Finnes en guide til hvordan det kan gjøres på www.overklokking.no I overklokkingssammenheng kan det være en fordel å ha lite/ingen hørsel. Men om du har andre dyr i huset bør du holde deg unna ekstrem vifter, da du vil ha vanskelig for å kunne vurdere hva som er høylytt for de (men det er bare å spørre her på forumet selv om enkelte har for vane å ikke lese signaturer ). Litt informasjon om hva slags kjøleløsning du har brukt kunne vært interressant Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ja, tror det bare er å downloade mere fra dette nye... ...dette internnettet...!? Er det ingen som leser mer enn den første posten her eller Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ja, tror det bare er å downloade mere fra dette nye... ...dette internnettet...!? Er det ingen som leser mer enn den første posten her eller Hehe! Sorry... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ja, tror det bare er å downloade mere fra dette nye... ...dette internnettet...!? Er det ingen som leser mer enn den første posten her eller Hehe! Sorry... Det mangler et navn etter "sorry" ? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Vel, jeg mente Sorry på et generelt grunnlag, men spesielt til Thomas da. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det er ikke mangen som har lest retningslinjene! Skal ikke rette på skrivefeil eller dårlig formulering! Det finne mangen der ute som sliter med å skrive/formulere seg rett, av mangen ulike grunner! Tenk om jeg skulle mobbe alle her på forumet for hver minste skrivefeil! Da hadde jeg ikke hatt tid til å svare på spørsmålene! Det er nok ikke så lett å få lært seg å skrive skikkelig om man er døv! Jeg forstod godt hva han mente. Bra overklokket det der Thomas! CPU'en er med meget bra kjøling god for over 3GHz, men da snakker vi om kryokjøling, som kjøler CPU ned til under frysepunktet. Selv så er jeg storfornøyd med at jeg kan nå stille mulipler og dermed med et par tastetrykk lett kan kjøre min XP2400+ på tilsvarende MHz 2400 altå, om noen ikke skjønte den! -Chief- PS! Ser frem til nForce2 Ultra 400 kommer i salg! Og til neste uke seff. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 På den anne side må dere gjerne mobbe meg siden jeg tydeligvis lider av dysleksi siden jeg ikke klarte å lese signaturen hans engang... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 ja, men Hovedkort søtte til CPU mer ja, jeg med Tbred-Boxed min her http://www.flexi-data.no/visdb.exe?action=...up=116143&name= 8) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Vel, jeg mente Sorry på et generelt grunnlag, men spesielt til Thomas da. Dette er modig og riktig handling av deg ! Seff skal vi ta hensyn til alle her i forum ang. skrive- og leseprobl. ! Jeg er Finsk (ikke piirkka) og har mye og mange problemer å skrive riktig, men det gir jeg f#&n i. folk forstår meg hvis de vil :wink: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Gi nå skitt i og mobb for skrivefeil a *dyseleksi* Edit: en skrivefeil jeg selv så Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Gi nå skitt i og mobb for skrivefeil a *dyseleksi*Edit: en skrivefeil jeg selv så Ja , du har i det du sier 8) !!! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ja, jeg slengte selv med leppa lengre oppe. Unnskyld Thomas :oops: swanky PS: Misunner deg den prosessoren :wink: Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 PS: Misunner deg den prosessoren :wink: Er med på den misunnelsen BTW: ang den kommenteringen av enkeltes skrive måte, gjort er gjort, shit happens, men ikke la det gjenta seg Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 PS: Misunner deg den prosessoren :wink: Er med på den misunnelsen BTW: ang den kommenteringen av enkeltes skrive måte, gjort, er gjort, shit happens, men ikke la det gjenta seg me2 Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 må vel innrømme at jeg var på nippet til å slenge inn en kommentar på skrivinga jeg og, men leste heldigvis postene først. Men overklokking er det lenge siden jeg hadde peiling på. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Å skylde på at man er døv og skriver dårlig norsk er for dumt. hadde han skyldt på dysleksi så hadde jeg vært mer med. mann trenger nemlig ikke og høre for og lære seg å skrive. så skjerpings Thomas du kan bedre skriflig norsk en disse gjøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå