Gå til innhold

Hei hvordan kan mer Mhz ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud for et spørsmål:

"Hei hvordan kan mer Mhz ?"

Fortjener ikke noe svar engang :grumpy:

Vær så snill å se hva som står i signaturen hans. Han er døv, noe som kanskje ikke gjør det så kjempeenkelt å formulere seg skriftlig? Vis nå litt moderasjon FØR du buser ut med knallharde irettesetninger og utblåsninger. :yes:

Til Thomas:-) : Du må spesifisere hvilken CPU du har. Kommer garantert noen hardcore overklokkere inn med tips her da.

Lenke til kommentar
Herregud for et spørsmål:

"Hei hvordan kan mer Mhz ?"

Fortjener ikke noe svar engang :grumpy:

Det står at han er døv da. Vet du hvordan man bygger opp setninger på døvespråk kanskje?

---------------------------------

OK, mer MHz? Det tryggeste er å skifte CPU, men det går jo også ann og overklokke, noe som skjer på eget ansvar! Les mer hos www.overklokking.no .

Ellers er 1935 MHz nok til å gjøre det meste. Tror ikke du vil merke noe praktisk forskjell egentlig.

Hvilken CPU har du? Visst du har Windows XP kan du lett finne det ut med å trykke windowstast+pause/break knappen (egenskaper på min datamaskin)

Lenke til kommentar
min er AMD Athlon XP2100+ 1.733 GHz 266 MHz bus :yes:

1935 MHZ er bra klokking det :wink:

Jepp! Visst det ikke er en liten skrivefeil. Men spør du meg så ville jeg latt CPU'en være. Yter fint til vanlig PC bruk, visst man ikke vil hobbyklokke litt da! :D

Ja det ble en trykkleif, ble så forbanna på enkelte typer her !

nå har jeg fått pulsen ned igjen til normale tilstander :wink:

Lenke til kommentar

Hvis du tør, kan du ta av kjøleren og se på steppingen til prosessoren.

Denne kan gi deg et hint om hvor bra prosessoren din er til å komme opp i større hastigheter (bare skriv ned allt som står på den og post det her).

Bare husk å være snill mot prosessoren når du tar av og setter på kjøleren. AMD skal visstnok være lett å knuse core på (har aldri opplevd det selv, men dog...)

BTW: Dere som mobber mennesker med lese/skrive vansker, dere burde seriøst revurdere meningen med livet deres. Har en ex med en døv søster. De har det ikke like lett som mange av oss andre.

Vis hensyn. Please?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...