kverulatus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hadde tilogmed i gårkveld en oppløsning på 1600 x 1200. Nå får jeg kun opp maks 1024 x 768. Har et Nvidia geforce 9600gt 512mb skjermkort Eneste oppløsningsvalgene jeg har nå er 800x600 og 1024x768. Så jeg har prøvd disse løsningene uten å fått løsning: -oppdatert drivere -avinstallert skjermkort og installert på nytt med orginalcd fra nvidia. Har gjort dette punktet flere ganger med forskjellige drivere fra nvidia og microsoft til kortet. - har sjekket om pc`n nylig har hatt automatisk oppdatering noe den ikke har hatt siden jeg fikk pc`n (fikk den 17 des 2008) - Prøvd manuelt å legge inn egendefinert skjermoppløsning. Alt fungerte helt fint tilogmed i går. I dag var høyere oppløsning rett og slett ikke mulig. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, men mistenker at selve skjermkortet er en smule defekt. Må nevne at ut over dette, så fungere skjermkortet helt fint. Det fungerer optimalt på alle tyngre spill, mangler bare oppløsningen. Hvis noen har noen råd så tas de mot med glede. Endret 3. januar 2009 av kverulatus Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var det noen drivere til skjermen? Lenke til kommentar
kverulatus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Var det noen drivere til skjermen? Nei, sjekket det. Satte inn cd som fulgte med skjermen og der var det kun bruksanvisnig og div. info. Skjermen var bare å koble til og så installerte den seg automatisk (uten cd). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Joa, men kunne vært noe greier for å få så høy oppløsning som du kan. Har du prøvd den andre kontakten? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøvd å restartet maskinen? Lenke til kommentar
kverulatus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Joa, men kunne vært noe greier for å få så høy oppløsning som du kan. Har du prøvd den andre kontakten? Ja, ingen endring Prøvd å restartet maskinen? Ja, flere ganger. Lenke til kommentar
kverulatus Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 noen andre ideer? noen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Prøv å installer driverene en gang til. Lenke til kommentar
MrLure Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan skjerm er pc'n koblet til (merke, størrelse, modell, osv)? Har du prøvd å koble den til en annen skjerm? Lenke til kommentar
kverulatus Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 eh.. hehehehe... litt rart. Prøvde den gamle skjermen min, den fungerte fint. Koblet på igjen den nye skjermen og da virka skiten. Muligens dårlig kontakt en plass. Takk for innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå