Gå til innhold

iphone 3G eller htc touch diamon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker måten du uttaler iPhone som en ikke-smarttelefon. Den gjør akkurat det samme som alle mine tidligere smarttelefoner.

Jaha? Spesielt om du ikke jailbreaker den? Full automatisk synkronisering med hjemmepc/jobbsystem? Mail, kontakter, bokmerker, filer etc? Den kan også fungere som et eksternt lagringsmedium uten at man trenger å bruke noen programm for filoverføring? Den har også full støtte for multitasking og et fullverdig mobilt kontor (med fullverdig kalender og e-postfunksjoner)? Trådløs fildeling via forskjellige prookoller? Kopier, klipp ut og lim inn? Søkeverktøy? Videotelefoni? Remote desktop? Alt dette har den selvsagt uten at du trenger å jailbreake og/eller installere tredjepartsapplikasjoner?

Lenke til kommentar

Som 19-åring er det viktig for deg med et mobilt kontor, synkronisering med hjemmepc/jobbsystem (mail, kontakter, bokmerker, filer) og videotelefoni?

Gidder ikke å kommentere alt det andre, da det bare er standard anti-iPhone copy/paste-materiale.

Jeg bruker telefonen til satelittnavigering, ip-telefoni, web, Outlook og litt andre ting, i tillegg til det du nevnte. Multitasking og WLAN ser jeg også på som et must.

Navigasjon - Check

IP-telefoni - Not check

Web - Check

Mail - Check

Multitasking - Not check

WLAN - Check

Lenke til kommentar
Som 19-åring er det viktig for deg med et mobilt kontor, synkronisering med hjemmepc/jobbsystem (mail, kontakter, bokmerker, filer) og videotelefoni?

Var ikke dette en diskusjon om hvorvidt en Iphone var en skikkelig smarttelefon eller ikke? En Iphone er vel ikke noe mer smarttelefon fordi man ikke bruker typiske smarttelefonfunksjoner, eller avhengig av hva jeg bruker?

Som 19-åring og imt-student bruker jeg synkronisering veldig mye. Mobilt kontor bruker jeg i forbindelse med vedlegg i e-post. Da jeg brukte S710'en var det veldig lettvint å ta mindre notater på den, som automatisk ble overført til pc'en når jeg koblet til telefonen. Jeg synkroniserer riktignok ikke telefonen mot jobben, men det er da kjekt å ha tilgang til serverplassen på skolen fra mobilen. Videotelefoni bruker jeg ikke da jeg ikke føler noe spesielt behov for å se/bli sett av den jeg prater med.

En annen ting er at Outlook er et mye mer omfattende system enn det man finner av mail, kontaktliste og kalender/avtalebok på Iphone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...