erikman Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei jeg har tenkt litt på å kjøpe meg iphone 3g. så nå fikk jeg vite at en venn av min familie skal nedover til Qatar, så da tenkte jeg at kanskje han kunne kjøpe den for meg der nede.... men spørsmålet da er, er den billigere der nede uten abonomang enn her hjemme. noen som har peiling på dette kanskje gjort noe lignende før? takker på forhond for alle svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Den kan være billigere, men du må også være helt sikker på at det ikke er en kopi. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 det med å kjøpe en fake tror jeg ikke kommer til å bli noe problem i og med at han har en høy stilling i Telenor og dermed har litt peil. men hvis den er billigere hvor mye antar du? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hehe nå er min erfaring at de som sitter høyt oppe i telenor har peiling som en middels nordmann:D Lenke til kommentar
erikman Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 for å si det sånn så har han her bedre peil en de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå