webby1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Noen som vet en måte å vise webcam live på en nettside? På forhånd takk. Endret 3. januar 2009 av webby1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Husker noe som het noe som xpcam. Men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvor live må du ha det? Det er mye mer tricky å ha en live videofeed enn å stillbilder som er tatt hvert 30. sekund eller så. Det finnes mange programmer som kan laste opp et webcambilde via FTP ved bestemte intervaller. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Tenkte på levende bilder som jeg hadde tenkt å ha på en blogg. Noen som vet om et bra program til dette? Tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Beklager at jeg fortsatt ikke har noe forslag til program, men vær obs på at video fra webcam krever et eller annet på klientsiden, og at det vil dra ganske mye nettlinje, særlig hvis du har mange brukere. Da jeg testet dette, for noen år siden, hadde de fleste systemene en java-applikasjon eller activex-greie, noe som ikke skaper spesielt høy kompatibilitet. Flott hvis det finnes noe som baserer seg på flash, for det bør vel faktisk være mulig. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Webcam XP kan gjøre dette for deg. Det beste er å laste opp bilde til ftp f.eks hvert 10. sekund og deretter vise bildet på websiden med 10 sekunders oppdatering. (ajax) Da slipper du at linjen der webcam xp kjører enkelt blir brukt opp til streaming. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Webcam XP var det det het! Webcam XP var det det het! Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ustream.tv StickAm.com Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fwink anbefales! Enkelt i bruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå