Arne Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei! Jeg må endre noen instillinger på routeren, og trenger derfor brukernavn og passord. Men hvordan får jeg tak i det? Jeg har linksysrouteren BEFs41 v4. Men min ISP har som default satt opp et annet passord enn det som er default for den routeren. Nå er det lørdagskveld, og jeg skulle gjerne få åpnet opp routeren med en gang, slik at jeg ikke må vente til mandag, da jeg uansett skal ned til de for å kjøpe et trådløst aksesspunkt. Da kan jeg jo be om å få passordet resatt til "admin", men jeg vil gjerne gjøre det før! Mvh Arne Kristoffer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Trykker inn RESET-knappen under/bak på boksen. Lenke til kommentar
labtop Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Men husk at ved å trykke inn reset knappen på routeren nullstiller du ikke bare passordet, men alle instillingene.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du kan vel alltids prøve å bruteforce routern, men det får du jo ikke hjelp til på dette forumet. Ellers er det vel bare til å vente til mandag. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg prøvte å resette routeren og å dra ut strømledningen, noe som bare resulterte i en ting; jeg mistet nettet i hele huset. Nå har jeg et enda større problem... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, du må nok sette tilbake instilligene til slik de var. Kan være du finner det på hjemmesidne til nettleverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå