Gå til innhold

Trenger input, fallskjermklubb-siden, versjon 2

Anbefalte innlegg

Design er ikke min sterke side, så etter å ha krasjet totalt med forrige forsøk, så har jeg bygget opp hele greia på nytt igjen i løpet av den siste måneden.

Selve layouten er jeg egentlig fornøyd med, med mindre noen av dere (lokaltog, frode nilsen, etc) påpeker noe alvorlig som jeg ikke har tenkt på.

Det jeg derimot sliter med, er layout på "innholdet", altså det som er selve hovedinnholdet.

Overskrifter, linker, former/input-felt, tekst, bokser, lister (gjestebokinnlegg, nyheter, medlemmer) og slikt trenger en slags helhetlig stil, og er ikke spesielt god på det.

Det er lite av det statiske innholdet som er lagt ut (info om kurs, tandem, forside, etc), men det kommer.

Bare kom med tips eller meninger eller noe.

Jeg er lei av å stange hodet ned i tastaturet :)

edit: link: http://foniks.bluescape.org

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må nok si at den forrige var bedre etter min mening. Den var mer oversiktlig, ryddig og hadde en grei bakgrunn ved innholdet. Kanskje du skal prøve å bytte ut rødfargen med en annen farge som passer bedre med blått? :)

Jeg er egentlig enig med deg, men den forrige hadde litt issues med forskjellige browsere, og jeg har fremdeles håp om at jeg skal få denne litt fin også.

Men det med fargevalg og slikt, jeg er virkelig ikke god på slikt.

Klart, jeg kan gå inn på adobes farge-side, men jeg får fremdeles ikke helt til :)

Uansett, så vurderer jeg om jeg skal drite i transparent bakgrunn i midten (selv om jeg brukte evigheter på å få det til å funke perfekt i ie6), og heller få en lys farge der.

men men, jeg får prøve og feile litt.

takk for svar forresten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...