Toby^ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei! Har fått en LG KG810 av en venn ettersom min gamle mobil ble ødelagt. Jeg har selv OneCall, mobilen er over 1 år gammel og ble kjøpt bundet til Telenor. Jeg prøvde de to standard sikkerhetskodene til Telenor som er 14736 og 12398. Dette fungerte ikke, så når jeg nå prøver å ta på telefonen er det bare mulig å gjøre et SOS anrop. Hva skal jeg gjøre for å låse opp mobilen igjen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du har vel ikke tatt kontakt med Telenor vel? Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Du har vel ikke tatt kontakt med Telenor vel? Jo. De sier bare at jeg skal prøve enten 14736 eller 12398. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Og når du sier at det ikke virker, sier de? Det er vel mulig å oppdatere/legge inn ny firmware. Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Og når du sier at det ikke virker, sier de? Det er vel mulig å oppdatere/legge inn ny firmware. Da sier de at jeg får gå der jeg kjøpte den og spør om hjelp. Det eneste problemet er at det ikke er jeg som har kjøpt den, personen som kjøpte den vet heller ikke det. Ser ikke ut som at det er uttak for datakabel heller på mobiltelefonen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Du har vel ikke tatt kontakt med Telenor vel? Jo. De sier bare at jeg skal prøve enten 14736 eller 12398. Sikkerhetskode er noe Telenor brukte på Nokia 3310. Det har så vidt meg bekjent aldri blitt brukt etter den modellen. Om telefonen spør etter sikkerhetskode er den sikkert 0000000, 0000 eller 12345. Om ikke har vennen din byttet den. Endret 5. januar 2009 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå