dataking Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg har netopp kjøpt en MSI Wind u100 fra nettstedet www.netshop.no, men touchpaden funker ikke, hva burde jeg gjøre? Mvh dataking Endret 3. januar 2009 av dataking Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det første du skal gjøre er å fikse emnetittelen... Ta kontakt med netshop så får du sendt den tilbake. De vil teste den, så vil du raskt motta en ny en.. Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det første du skal gjøre er å fikse emnetittelen...Ta kontakt med netshop så får du sendt den tilbake. De vil teste den, så vil du raskt motta en ny en.. Takk, hva er galt med emnetittelen? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Den er dårlig forklart. Du burde skrive noe slikt som, "feil på mottatt pc fra netshop, hva gjør jeg?" Det er ikke noe du har gjort galt i forbindelse med installasjon eller noe da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikker på at du ikke har kommet borti noe Fn+F1 eller noe for å slå av touchpadden? Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Sikker på at du ikke har kommet borti noe Fn+F1 eller noe for å slå av touchpadden? nei, tror ikke det Endret 3. januar 2009 av dataking Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sjekk om det er noen slike tastakonbinasjoner for å slå av touchpadden. Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Sjekk om det er noen slike tastakonbinasjoner for å slå av touchpadden. det er det FN+F3, men den funker ikke uansett om jeg trykker på den. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøv å ta recovery, om ikke det fungerer kontakter du Netshop. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Prøv å ta recovery, om ikke det fungerer kontakter du Netshop. Enkelt og greit. mener du reinstall? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Prøv å ta recovery, om ikke det fungerer kontakter du Netshop. Enkelt og greit. mener du reinstall? Jepp. Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 holder på nå takk for tipset PS: er inne på min andre pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så lenge denne er kjøpt for under 8 dager siden, så vil nok denne bli tatt i retur som en DOA, dersom det skulle vise seg å være en mangel på den. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så lenge denne er kjøpt for under 8 dager siden, så vil nok denne bli tatt i retur som en DOA, dersom det skulle vise seg å være en mangel på den. Det tror jeg ikke. Veldig få nettbutikker som praktiserer DOA-rutinen i forhold til kunden. DOA-rutinen er mellom forhandler og produsent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dersom en produsent har en DOA-rutine på sine produkter, og en kunde har en helt ny PC fra nevnte produsent med en mangel, hvorfor skulle ikke den bli tatt som en DOA? Så lenge det er innenfor tidsfristen, selvsagt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kontakt Netshop så fort som mulig og spør hva du skal gjøre . Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dersom en produsent har en DOA-rutine på sine produkter, og en kunde har en helt ny PC fra nevnte produsent med en mangel, hvorfor skulle ikke den bli tatt som en DOA? Så lenge det er innenfor tidsfristen, selvsagt. Det er godt mulig NetShop sender kunden en ny maskin, men de vil helt sikkert sende inn den gamle å vente til de får DOA-accept fra Acer før kunde får ny. Dette tar like lang tid som en vanlig reparasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå