Gå til innhold

feil på mottatt pc fra netshop, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Så lenge denne er kjøpt for under 8 dager siden, så vil nok denne bli tatt i retur som en DOA, dersom det skulle vise seg å være en mangel på den.

Lenke til kommentar
Så lenge denne er kjøpt for under 8 dager siden, så vil nok denne bli tatt i retur som en DOA, dersom det skulle vise seg å være en mangel på den.

Det tror jeg ikke. Veldig få nettbutikker som praktiserer DOA-rutinen i forhold til kunden. DOA-rutinen er mellom forhandler og produsent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Dersom en produsent har en DOA-rutine på sine produkter, og en kunde har en helt ny PC fra nevnte produsent med en mangel, hvorfor skulle ikke den bli tatt som en DOA? Så lenge det er innenfor tidsfristen, selvsagt.

Lenke til kommentar
Dersom en produsent har en DOA-rutine på sine produkter, og en kunde har en helt ny PC fra nevnte produsent med en mangel, hvorfor skulle ikke den bli tatt som en DOA? Så lenge det er innenfor tidsfristen, selvsagt.

Det er godt mulig NetShop sender kunden en ny maskin, men de vil helt sikkert sende inn den gamle å vente til de får DOA-accept fra Acer før kunde får ny. Dette tar like lang tid som en vanlig reparasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...