Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei! Somsagt så trenger jeg modeller til møbler som skal være i rommet, men jeg finner vel ikke akkuratt den modellen jeg har tittet på i butikken? Det gjeler tv bord, nytt bord på rommet og andre ting Så hvis noen kan hjelpe meg ville det vært fint! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Her finner du mange modeller Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk Mr.Anki Men de lingner ikke de jeg skal ha, så jeg vil få noen problemer med designet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om du ikke finner det du skal ha så får du teine det selv Anbefaler å søke på engelsk på den siden.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Si at jeg skal ha noe som denne da: Ohio TV-benk nr 1511 Hvordan gjør jeg det? Endret 3. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) det nytter ikke å tenke å tegne hele med en gang. Tipper det der vil ta deg en liten time, du må tenke del for del. Du ser det er 2 ovale store plater. 2 mindre rektangulære glassplater. så må du tenke på størrelsen dems, i forhold til resten av platene. Når du er ferdig med hele enheten setter du den sammen og får endret størrelsen, slik at den stemmer med huset du skal sette den inn i... Hadde du hatt den oppsettingsmanuelen som bruker å følge med når du kjøper slik som dette, hadde du enkelt kunnet konstruert del for del. Unnskyld om det jeg skrev ble litt uklart.. Endret 3. januar 2009 av vargaz Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jaja Noen som har lystt til å hjelpe meg med modellene? Trenger: Ohio TV-benk nr 1511 Bredde:150cm Dybde: 48cm Høyde: 57cm BESTÅ Mål Bredde: 30 cm Dybde: 20 cm Høyde: 192 cm det nytter ikke å tenke å tegne hele med en gang. Tipper det der vil ta deg en liten time, du må tenke del for del. Du ser det er 2 ovale store plater. 2 mindre rektangulære glassplater. så må du tenke på størrelsen dems, i forhold til resten av platene. Når du er ferdig med hele enheten setter du den sammen og får endret størrelsen, slik at den stemmer med huset du skal sette den inn i... Hadde du hatt den oppsettingsmanuelen som bruker å følge med når du kjøper slik som dette, hadde du enkelt kunnet konstruert del for del. Unnskyld om det jeg skrev ble litt uklart.. Det tenkte jeg ikke over Men da glemmer jeg hele Google Sketchup, så får jeg måle møblene jeg skal ha og måle litt i rommet Endret 3. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 kan du ikke bare lage bokser av yttermålene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå