Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst]Google Sketchup - Trenger modeler til design av rommet.

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Somsagt så trenger jeg modeller til møbler som skal være i rommet, men jeg finner vel ikke akkuratt den modellen jeg har tittet på i butikken? Det gjeler tv bord, nytt bord på rommet og andre ting :p

Så hvis noen kan hjelpe meg ville det vært fint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det nytter ikke å tenke å tegne hele med en gang. Tipper det der vil ta deg en liten time, du må tenke del for del.

Du ser det er 2 ovale store plater. 2 mindre rektangulære glassplater. så må du tenke på størrelsen dems, i forhold til resten av platene. Når du er ferdig med hele enheten setter du den sammen og får endret størrelsen, slik at den stemmer med huset du skal sette den inn i...

Hadde du hatt den oppsettingsmanuelen som bruker å følge med når du kjøper slik som dette, hadde du enkelt kunnet konstruert del for del.

Unnskyld om det jeg skrev ble litt uklart..

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Jaja :(

Noen som har lystt til å hjelpe meg med modellene?

Trenger:

425X-L-3782002_OhioTVbenk1511.jpg

Ohio TV-benk nr 1511

Bredde:150cm

Dybde: 48cm

Høyde: 57cm

59486_PE165381_S3.jpg

BESTÅ

Mål

Bredde: 30 cm

Dybde: 20 cm

Høyde: 192 cm

det nytter ikke å tenke å tegne hele med en gang. Tipper det der vil ta deg en liten time, du må tenke del for del.

Du ser det er 2 ovale store plater. 2 mindre rektangulære glassplater. så må du tenke på størrelsen dems, i forhold til resten av platene. Når du er ferdig med hele enheten setter du den sammen og får endret størrelsen, slik at den stemmer med huset du skal sette den inn i...

Hadde du hatt den oppsettingsmanuelen som bruker å følge med når du kjøper slik som dette, hadde du enkelt kunnet konstruert del for del.

Unnskyld om det jeg skrev ble litt uklart..

Det tenkte jeg ikke over :wallbash:

Men da glemmer jeg hele Google Sketchup, så får jeg måle møblene jeg skal ha og måle litt i rommet :p

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...