BolleKalle Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tror dere ikke fanden jeg kjøpte meg et Abit NF7-S v1.2 på komplott og _dagen_ etter får de inn v2.0 uten å informere om det i forkant på siden sin en gang. Vet at det har offisiell støtte for 400mhz Barton, kan jeg klare meg med "uoffisiell"? Blir litt forbanna om jeg må kjøpe meg nytt hk for å bruke de siste barton prosessorene.. Vet det er fler som har v1.2 her, dere er jo fornøyd? Har sett noen få uttalselser på abit forumet som tilsier at v2.0 ikke er noen bedre overklokker enn 1.2... Angrerett er jo en fin ting, men fanden om jeg skal bruke 250 spenn på å bytte hovedkort!! aarrgh Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tror ikke du skal ta det så tungt. Av det jeg har lest av artikler, er det ikke mye forskjell bortsett fra den offisielle støtten for 400Mhz, en hastighet som "uoffisielle støttede" v1.2 ikke ser ut å ha noe problem med. Skjønner poenget ditt uansett. Komplett vil jo selvfølgelig også gjerne selge ut de HK de måtte ha på lager. Ellers er de jo flinke til å forhåndsnevne releaser. Kan ikke alltid få med seg alt de heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå