Zepticon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 afaik, er magetanking den eneste måten å ta Raz på dersom man ikke har en priest med....? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det kunne jo funka. Ser dog ut til at det er hotfixa allerede, PSV skal gjøre noen forsøk til så vi får se. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 afaik, er magetanking den eneste måten å ta Raz på dersom man ikke har en priest med....? Neida du kan gjøre det sånn her: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ''There is nothing to steal''. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ''There is nothing to steal''. Fikk du skadet den nok til at den buffet da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 100% sikker på at mobben hadde Bone Armor på seg når jeg løpte inn mot han og spammet Spellsteal. (Tok Frostfire Bolt + PoM Pyroblast, så Invisibility for å få den til å procce. Forøvrig mye lettere enn i videoen.) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fillern. Fikk ingen til å hjelpe meg i går, men skulle idag. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sykt å se, likte at han hadde 146 833 spellpower ^^ Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ble hotfixed i stad. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er litt seint ute, men det var hotfixa allerede i dag tidlig. Litt leit ettersom magen min bare står og ser stygg ut uten gear Det som er latterlig var at vi 5-manna trash ned til Instructor på heroic. Ble brukt for mange pots ettersom jeg trodde jeg gjorde det feil hele tiden, så vi cleara likesågodt trash. Synd det ikke droppa noen æpiks, for da hadde vært verdt strevet ^^ Sinnsykt smart av magen, så hatten av til han. Har selv lett etter noen feilmechanics i wotlk, men den gang ei Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er selvfølgelig ikke intended, det er klart vanskelig for blizzard å holde syn på hva ALLE debuffs & buffs kan gjøre iforhold til talents til ALLE klassene. Det er nok nerfet allerede, om ikke ihvertfall rett rundt hjørnet. Men selvfølgelig sikkert sweet for dem som tar seg nytte av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå