andypandy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Som tittelen sier, er xbox'en virkelig så elendig at dvd-romen slutter og lese dvd'er etter en viss tid? Har søkt litt på google og kommet fram til at box'en min trolig lider av det såkalte Open Tray syndromet. Jeg klarer bare ikke og forstå problemet, ingen av cd'ene som noen gang har blitt puttet inn i maskinen har hatt merkbare riper eller fettflekker. Problemet oppstod forøvrig her om dagen da jeg skulle se en film, hadde akkurat dratt av plast embalasjen utenpå coveret og puttet inn dvd'en idet den ikke vil lese den. Jeg prøver dvd'en på PC'en, der fungerer den helt fint, og det er heller ikke et sone problem, ettersom DVD'en er sone 2, og andre dvd'er jeg har spilt av på den har også vært sone 2. Men nå viser det seg også at det er enkelte spill jeg ikke får spilt. Konsollen er 14 måneder antar jeg, det skal da vel virkelig ikke være slik? Jeg har til og med en gammel dvd spiller som fortsatt suser og går. Dette er for dårlig! Hvis Microsoft skal ha betalt for et slikt problem, ja, takk og farvel! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) dvd spilleren er ferdig. bør være en garanti sak. ring microsoft for å avtale henting av konsoll. 800 14 179 de har nok satset på kvantitet framfor kvalitet her også. en annen ting er at xboxdvd spilleren snurrer/leser hele tiden mens du spiller. og en vanlig dvd spiller blir kanskje brukt et par ganger i uka for å se film. (uten at jeg vet hvor mye du spiller/eller ser på film) Endret 3. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå