Carny Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg syns S/H versjonen kunne vært ørlite mørkere, tror den versjonen hadde definert ansiktet litt tydeligere da. Begge er bra og det er et vanskelig valg. Slik det er nå syns jeg sepia versjonen ser best ut. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Begge er veldig bra, vanskelig å avgjøre synes jeg. Mulig jeg synes første er best i "stor-versjon", men det andre gir litt varmere glød, så begge har sine fortrinn. RandiA Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Du bør uten tvil beholde "pakken" med vintage-look på de to bildene du nylig har vist av serien! Det blir en helhet i dem da, en helhet med mening. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Sepia fungerer best, synes jeg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Du bør uten tvil beholde "pakken" med vintage-look på de to bildene du nylig har vist av serien! Det blir en helhet i dem da, en helhet med mening. ja jeg får slenge på litt mer behandling på de Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Herregud. Sepiaversjonen fikk det omtrent til å gå for meg, om ikke det, så var det i hvert fall nok til at jeg satte morgenkaffen i strupen. Jeg har alltid sagt at bildene dine er gode, men at jeg ikke liker stilarten, men vintage looken var bare fortreffelig. Ble litt glad nå, jeg Endret 5. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Herregud. Sepiaversjonen fikk det omtrent til å gå for meg, om ikke det, så var det i hvert fall nok til at jeg satte morgenkaffen i strupen. Jeg har alltid sagt at bildene dine er gode, men at jeg ikke liker stilarten, men vintage looken var bare fortreffelig. Ble litt glad nå, jeg hehe ikke lest denne kommentaren før nå.. takk Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 "gammel" post ser jeg, men tillat meg å si at bildene er dødsfine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå