Mobil eksperten Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hmm..hvorfor er du cnil og Tele-Harry aldri inne på forumet på samme tid? vi var faktisk det når du skrev det der... menmen her er en kopi av linjen som står over i forumet akkurat nå.. MobiltelefonerModeratorer: Ingen Brukere i forumet : cnil, Cornel, mag86, Tele-Harry, Ze0s det kan de andre skrive under på :smile: Det går ann å vere på to amobil samtidig da, med forskjellige navn! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 det vet du bedre en meg.. EDIT: det var den ordboken igjen... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 d vet du bedre en meg.. Ja, bare spør trippelx banden hans! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 d vet du bedre en meg.. Det er ikke d, men det! Har du ikke gått på skole eller har du lærevansker? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 d vet du bedre en meg.. Ja, bare spør trippelx banden hans! jeg liker denne holdningen. Skal vi starte en klan basert på medlemmer som ikke liker "trippelx"-banden hans? Hadde blitt den største klanen i landet, ettersom alle på forumet hadde joinet.. Ps! Cnil har ikke lærevansker, noe du ikke kan si tilbake... [Edit:] Oisann, den der meldinga ble litt useriøs og barnslig, begklager til alle medlemmer som har lest dette (med visse unntak) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 d vet du bedre en meg.. Det er ikke d, men det! Har du ikke gått på skole eller har du lærevansker? jeg har lese og skrivevansker... leser du retningslinjene eller nettikette lærer du kanskje noe... Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Rene fjortisklubben dette her...Skikkelig bra gutter! STÅ PÅ!! Amatører burde ha egen tråd Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Kan ikke alle som prøver å være litt seriøse her sende en mail til en moderator og spørre om det går ann å få kastet Mobil Eksperten ut av forumet her. Blir jo bare usakligheter og tull i alle tema'ene han blander seg inn i. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Nok et eksempel på hvordan en diskusjon kan utarte seg til å bli så usaklig og barnslig. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Trodde faktisk man diskuterte mobiltelefoner i dette forumet, men når jeg leser denne tråden skjønner jeg at jeg tar skammelig feil. Har en oppfordring til dere som bruker forumet som om det var en irc-kanal og begynne å poste enten her eller her. Slik dere driver på ødelegger dere forumet for oss andre. Kan vi nå slutte med dritt-praten og begynne å diskutere det som er temaet for denne posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå