Gjest Uheldig_kar Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 God dag kjære forumbrukere! Har seg slik at jeg har vært usannsynlig uheldig denne desembermåneden. Min frøken har allerede tatt to angrepiller denne månden pga. grisefylla og sprekt kondom. I kveld skjedde det altså igjen.. Hun går fast på p-pillen, men da hun hoppet over perioden sin, ville hun være usikker i 8 dager. Det var altså da de to første tilfellene skjedde. Nå presterte hun å glemme en pille, og ble derfor usikker på nytt. Brukte derfor kondom. Dette sprakk, men jeg hadde ikke fått utløsning. Vurderer hele greia som at hun bør være relativt sikker siden hun har gått en stund på p-pillen og at hun ikke trenger være så veldig usikker selv om hun har glemt en pille. Man bør vel også unngå unødvendig mye bruk av nødprevensjon. Hva sier dere eksperter om dette? Bør man slå til med enda en angrepille for å være sikker? Jeg pleier vanligvis å være en svært forsiktig fyr, men denne måneden har gått rett til helvette for å si det mildt.. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dere bør kanskje kjøre på med en angrepille. Selv om angrepillen er svært sterk og har negativ effekt på dama di, så er det allikevel bedre enn å bli gravid. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Enig med Pan Am her, dere er nesten nødt til å kjøre på med angrepille igjen bare for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Gjest Uheldig_kar Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal nevnes at jeg faktisk hørte kondomet sprekke og trakk meg direkte ut. Og jeg kan umulig forestille meg at 3 angrepiller i løpet av 1 måned er godt helsemessig. Hun har jo gått på pillen regelmessig og glemte den bare en dag, noe som KAN bety at hun er usikker. Men jeg skjønner jo kommentarene. Angrepille vurderes sterkt. Hadde vert greit å fått svar fra en person som er faglig kvalifisert, men er vel ikke rette stedet å lete. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nei. Hvis du ikke kom i henne er det ikke nødvendig. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal nevnes at jeg faktisk hørte kondomet sprekke og trakk meg direkte ut. Og jeg kan umulig forestille meg at 3 angrepiller i løpet av 1 måned er godt helsemessig. Hun har jo gått på pillen regelmessig og glemte den bare en dag, noe som KAN bety at hun er usikker. Men jeg skjønner jo kommentarene. Angrepille vurderes sterkt. Hadde vert greit å fått svar fra en person som er faglig kvalifisert, men er vel ikke rette stedet å lete. Hadde jeg vært henne, hadde jeg ikke tatt angrepillen. det er veldig mye hormoner i dem, og man kan i værste fall bli steril. om du ikke kom inni henne er det sikkert ingen fare, hu kan jo heller bare ta en graviditetstest om noen uker for å være helt sikker. om hun har regel messig menstrasjon fra før av, kan hu jo bare følge med på om den forsvinner. beste tipse jeg har å komme med hvertfall Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det står i vedlegget til angrepillen at den skal kun brukes èn gang pr mnd. pga den er veldig sterk og "gjør" mye med kroppen til dama. Eller, en gang pr. syklus er det vel det står. Hvor lenge har hun gått på p-piller etter at hun glemte den en dag? Har hun tatt pillene regelmessig i 7 dager skal det være trygt. Er vel uansett litt for sent ute for deres tilfelle, men... tre angrepiller i mnd er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg