medlem-173043 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) j Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror det skal finnes en lignende tråd, men det får bli opp til moderatorene å avgjøre. Tror nesten jeg skal si meg enig i Sauer STR'en. Mer rifle for pengene skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 AK-47 og COLT. Kanskje jeg spiller litt for mye Counter Strike? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 AK-47 og COLT. Kanskje jeg spiller litt for mye Counter Strike? Kanskje det ja I CS er AWP og Kalashnicov eller hva søren det heter favorittvåpnene mine. Men nå spiller jeg grøsselig lite CS da. Liker selv godt boltrifler. Sako, Sauer, Remington osv er alle kjekke merker Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ord. Pennen er mektigere enn sverdet, og det er faktisk sant. Lenke til kommentar
dataking Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ord. Pennen er mektigere enn sverdet, og det er faktisk sant. hehe, i NOEN sammenhenger ja Vi kan stille oss opp i mot hverandre, du med en penn og jeg med en AK-47 og se hvem som dør først Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ord. Pennen er mektigere enn sverdet, og det er faktisk sant. Trist at folk kun forbinder våpen med krig og styggeskap. Både våpen, skyting og jakt utgjør en ganske stor interesse/hobby for mange mennesker. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå legger du ord i munnen på meg Både skytevåpen og kniver har jeg interesse for, og syns det er gøy å skyte. Jakt har jeg ingenting til overs for, men det er nødvendig. Det blir spurt etter favorittvåpen, og ord er mitt favorittvåpen. Det er allsidig, og fungerer i enhver sammenheng, (nesten) alle har ord, få mestrer de fult ut. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) ø Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er svak for M4 jeg da. Ikke helt standard, men kort løp og litt ekstra-tjafs. Fikk en airsoft-utgave av en 4'er jeg liker i posten i dag Rødpunkt, laser, lykt og tønnemagasin på denne så blir det gromt Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå tror jeg vel egentlig trådstarter mente ordentlige våpen og ikke hva som er favorittvåpenet ditt i CS, BF2 osv... Jeg synes nok et kriteria for å poste favorittvåpenet ditt er at du har skutt med det på ordentlig. Selv synes jeg det morsomste jeg har skutt med er en Bushmaster ar15 type, 5skudd, to mål på 100 og 125 meter på tid. (stridsskyting/taktisk skyting) Presisjonsskyting har jeg skutt med så mye forskjellig og med så langt mellomrom at jeg ikke husker hva slags våpen jeg liker best. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hvis man må ha skutt med våpenet på ordentlig så må det vel være Tokyo Marui AK-47. Nå er dette en softgun, men det er det nærmeste et ekte våpen jeg har skutt med. Endret 10. januar 2009 av Lefse Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mine favoritt er HK 416 og Barrett M82, har ikke skutt med noen av dem men de virker solide og kraftige begge to. Men har skutt med Beretta 92 og den var smooooth Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) e Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har mitt eget Sauer 200 STR, så det er en favoritt. Grov kalibret rifle:Sauer sitt. Hagle: Beretta. Maskin pistol: MP5 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 [...] hk 416, den er fiiiin fiin? den er da stygg som en gummidukke! Jeg kan gå med på "praktisk", "funksjonell", "ergonomisk", "sexy" og kanskje til og med "presis" (mer presis enn hva 98% av forumfolket klarer å utnytte hvertfall*) men "FIIN"???? Begynner jeg kanskje å bli voksen, men en samlebåndsprodusert greie med støpte deler i plast.... Tilbake til trådens tema: Husquarne rolling block i cal 12, ladet med messingpatroner med svartkrutt og blyhagl... nydelig *basert på OP regner jeg med det er hvertfall 1 aktiv DFS skytter her Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 <- tidligere DFS-skytter i en kort periode. Sluttet på grunn av det lokale miljøet. Når egen sauer nesten var ett krav for å være godtatt så kuttet jeg ut det. Skjøt jo godt med mauser, så nei... Mangler tid og annledning, ellers hadde jeg fått prøvd mye rart. Bla. grovkalibret revolver virker gøy. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Colt 1911A1 i alle dens former og farger Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 basert på OP regner jeg med det er hvertfall 1 aktiv DFS skytter her Jeg er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå