Gå til innhold

favoritt våpenet ditt. si ditt fav. våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AK-47 og COLT. Kanskje jeg spiller litt for mye Counter Strike?

 

Kanskje det ja :tease:

I CS er AWP og Kalashnicov eller hva søren det heter favorittvåpnene mine. Men nå spiller jeg grøsselig lite CS da.

 

Liker selv godt boltrifler. Sako, Sauer, Remington osv er alle kjekke merker ;)

Lenke til kommentar

Nå legger du ord i munnen på meg :p

 

Både skytevåpen og kniver har jeg interesse for, og syns det er gøy å skyte. Jakt har jeg ingenting til overs for, men det er nødvendig.

 

Det blir spurt etter favorittvåpen, og ord er mitt favorittvåpen. Det er allsidig, og fungerer i enhver sammenheng, (nesten) alle har ord, få mestrer de fult ut.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg vel egentlig trådstarter mente ordentlige våpen og ikke hva som er favorittvåpenet ditt i CS, BF2 osv...

Jeg synes nok et kriteria for å poste favorittvåpenet ditt er at du har skutt med det på ordentlig.

 

Selv synes jeg det morsomste jeg har skutt med er en Bushmaster ar15 type, 5skudd, to mål på 100 og 125 meter på tid. (stridsskyting/taktisk skyting)

 

Presisjonsskyting har jeg skutt med så mye forskjellig og med så langt mellomrom at jeg ikke husker hva slags våpen jeg liker best.

Lenke til kommentar
[...] hk 416, den er fiiiin

 

fiin? den er da stygg som en gummidukke! Jeg kan gå med på "praktisk", "funksjonell", "ergonomisk", "sexy" og kanskje til og med "presis" (mer presis enn hva 98% av forumfolket klarer å utnytte hvertfall*) men "FIIN"????

 

Begynner jeg kanskje å bli voksen, men en samlebåndsprodusert greie med støpte deler i plast.... :nei:

 

Tilbake til trådens tema: Husquarne rolling block i cal 12, ladet med messingpatroner med svartkrutt og blyhagl... nydelig :dribble:

 

 

 

 

 

 

 

*basert på OP regner jeg med det er hvertfall 1 aktiv DFS skytter her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...