Scoob911 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal snart kjøpe min første bil og da trenger jeg mest sannsynlig en ny spiller også. Kravene mine er så enkle som at jeg skal ha USB-tilkobling og støtte for Mp3. Regner med at jeg bare skal bruke standardhøytalerne som er i bilen, så trenger ikke noe heftig anlegg akkurat. Bare muligheten til å ha mange sanger (USB). Noen som har noen tips til hva jeg kan se på, helst så billig som mulig. Legg gjerne ved link Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal snart kjøpe min første bil og da trenger jeg mest sannsynlig en ny spiller også. Kravene mine er så enkle som at jeg skal ha USB-tilkobling og støtte for Mp3. Regner med at jeg bare skal bruke standardhøytalerne som er i bilen, så trenger ikke noe heftig anlegg akkurat. Bare muligheten til å ha mange sanger (USB). Noen som har noen tips til hva jeg kan se på, helst så billig som mulig. Legg gjerne ved link Denne kanskje : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...mp;vn=736,eller er den for dyr? Du får med 4Gb minnebrikke¨på kjøpet også. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nå vet jeg ikke helt hvor mye penger som er vanlig for en slik spiller, men 1300 burde vel være en grei pris? Er det mulig å få rattkontroll til disse? Hadde vært fint å ha Men er dette det billigste og enkleste anlegget som er å få med USB? Trenger virkelig ikke noe heftig anlegg ettersom jeg bare skal bruke standardhøytalerne som er i bilen (bilen blir vel kanskje 206, Toledo eller Vectra). EDIT: Fant denne. Burde ikke den funke helt greit? Endret 4. januar 2009 av Scoob911 Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå vet jeg ikke helt hvor mye penger som er vanlig for en slik spiller, men 1300 burde vel være en grei pris? Er det mulig å få rattkontroll til disse? Hadde vært fint å ha Men er dette det billigste og enkleste anlegget som er å få med USB? Trenger virkelig ikke noe heftig anlegg ettersom jeg bare skal bruke standardhøytalerne som er i bilen (bilen blir vel kanskje 206, Toledo eller Vectra). EDIT: Fant denne. Burde ikke den funke helt greit? Den du linker til er sikkert mer en grei nok til din første bil. Ser den har minnekortinngang også. Men jeg har ingen erfaring med denne spilleren eller merke. Du får høre på butikken,hvis du har den i området ditt,eller andre her på forumet. Uansett lykke til med valg av spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå