Tandamram Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Noen som vet om musmatter til optisk mus som har støtte for håndleddet? Tenker da på silikon eller gel-puter. Foretrekker at matta og puta "henger sammen". Mye bedre det enn å ha det hver for seg! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hva skal du med matte foran musen, legg armen god på bordet og hold den nedpå så lenge du benytter musen, da slipper du den hånleddstøtten. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kameraten min kjøpte en slik for et par dager siden. Kostet 120kr, men i en lokal forretning. Ganske herlig å spille Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 vet ikke om de er spesielt til optiske mus, men jeg har en som funker helt greit med min. kjøpt på biltema for en slikk og ingenting.. med deilig mykt gelhåndleddsstøtte Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Har denne men den er jo ikke akkurat optimalisert for optisk mus. Lurte på om det fantes noen gode alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå