Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne driver!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal ikke taste no serialkode der.

Det du gjør er å skrive typenummer på maskinen i feltet ca mitt på siden. (det er for å lete fra til din pc)

Du trenger ellers ingen "kode" for å laste ned drivere.

Jeg søkte først Scaleo P, og deretter kommer det "Please enter the device's serialnumber:"

og hvis du klikker på "Click here to see where your Serial-/Identnumber is located." Nede, så visser det deg. Men når jeg taster den inn, det hjelper ikke! HÅper jeg får hjelp!

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar

Under maskinen, eller på en klisterlapp en eller annen plass på maskinen, så står det et produktnummer. Scaleo 800 e.l. Det som står der skal du skrive i søkefeltet mitt på den siden du henviste til. Da vil du komme fram til driverne for maskinen din.

Lenke til kommentar
Under maskinen, eller på en klisterlapp en eller annen plass på maskinen, så står det et produktnummer. Scaleo 800 e.l. Det som står der skal du skrive i søkefeltet mitt på den siden du henviste til. Da vil du komme fram til driverne for maskinen din.

'Jeg sa jo til deg! Jeg tasta inn serial nr. Men det virker ikke...

Lenke til kommentar

Hei

Beklager, men dette var rart. Har aldi vært borte for noe aånt at du må taste inn serial for å kunne laste ned drivere. Fikk ikke til å hjelpe deg.

Da har du to mulighet.

1. Du kan enten ringe til Fujitsu Siemens og høre med dem på mandag.

2. Eller du kan laste ned everest eller siw og finne ut hva slags hardware du har og så finnes driverne på den måten.

Lenke til kommentar
Hei

Beklager, men dette var rart. Har aldi vært borte for noe aånt at du må taste inn serial for å kunne laste ned drivere. Fikk ikke til å hjelpe deg.

Da har du to mulighet.

1. Du kan enten ringe til Fujitsu Siemens og høre med dem på mandag.

2. Eller du kan laste ned everest eller siw og finne ut hva slags hardware du har og så finnes driverne på den måten.

aha.. Noen andre som kan hjelpe da? Takk alikevel!

Lenke til kommentar

Hvis du lastet ned den som er nummer to fra toppen så det riktig ut.

Men hvis du laster ned og lagrer den i ei mappe lokalt på maskinen. Så går du i enhetsbehandling - finn fram til lydkortet ditt - Høyreklikk - velg oppdater driver - velg da selv hvor den skal søke og velg at den skal søke i mappa der du lastet ned driveren.

Lenke til kommentar
Hvis du lastet ned den som er nummer to fra toppen så det riktig ut.

Men hvis du laster ned og lagrer den i ei mappe lokalt på maskinen. Så går du i enhetsbehandling - finn fram til lydkortet ditt - Høyreklikk - velg oppdater driver - velg da selv hvor den skal søke og velg at den skal søke i mappa der du lastet ned driveren.

Virker ikke, selv om jeg installerte den.. Omg, får lyst å kjøpe en ny pc, men har ikke råd.. Så hjelp ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...