Solosuper Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 skulle overføre en fil til minnekortet på tlf, hvor jeg har litt musikk liggende. åpner file explorer på tlf og velger minnekort. da ser jeg en haug med mapper som heter masse rare tegn. hvor i allverden har de kommet fra? prøver å slette dem, men får opp kan ikke slette, både via tlf og vi pc med kabel fra tlf. leter etter en knapp som heter formatere, men finner ikke den i x1 tlf? har ikke overgang til minnekortet slik at det virker i minnekortleseren. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er sikkert noe som telefonen bruker. Med mindre du har gjort noe rart, som du ikke er helt iskker på. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det er sikkert noe som telefonen bruker. Med mindre du har gjort noe rart, som du ikke er helt iskker på. har da ikke bed tlf om å bruke minnekortet til noe. og jeg kan ikke ha minnekortet slik, for da vil jeg ikke finne noe på det. er ca 15 krussedull mapper og enda flere filer. alt heter noe som kan ligne på arabiske tegn hehe glemte nok å formatere kortet før bruk, for det lå ikke vavlige mapper på det. har også trykket tlf varm for å finne knappen for format minnekort, men ser ikke ut til at tlf har det? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 fikk fasiten fra x1 forum, så denne tråden er stoppet:) Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 det som var er at enten er det pogrammer som bruker de filene, noe som er lite sansynlig siden pogrammer ikke bruker så mange mapper, og heller ikke bruker så mange rare tegn som navn. så et minnekort som er ustabilt er den mest sannsylige årsaken. for å kunne slette noe slikt må man trykke på tlf, usb til pc slik at pcn ser den som en eksra drive, så formatere derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå