Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg i mitsubishi galant 93mod! ;)

Anbefalte innlegg

Hei! trenger hjelp til å finne noen høytalere jeg. Har et morel tempo 6 komp sett fra før av samt dynabel forsterker bf7501 og dynabel dy9412 i kasse. Det er desverre bare plass til 4" i dashen på mitsuen så trenger noe i samme størrelse. Har ikke lyst på morel igjen da de skuffet litt lydmessig (detaljert lyd ja, gøy lyd nei). Så vil ha noe som er GØY å bruke! ;) Har cerwin vega ve-15 i huset og vil ha noe med tilsvarende lyd! Budsjett: 1250 ca. kan strekke meg litt, men helst under dette! ;) Blir evt 6,5" i hattehyllen for å få litt mellombass i lydbildet også :p siden 4" spiller bass relativt dårlig :p Det må være komp sett! da coax er urelevant pga dårlig vinkling av diskant ;)

_MVh Julian

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger svar her folkens! Får lappen om 9 dager (forhåpentligvis vis jeg består! :D ) og vil ha anlegg klart til dette ;) Noen som har hørt Earthquake FC-4.2R 4" 2 veis kompoosett? Disse er til salgs for under halv pris! Eller så får jeg ca 30% rabatt på seas elementer utenom salget på de allerede ;)

Lenke til kommentar

Men har heller ikke plass til mere! Ikke i dører eller noe! Blir nok en plassering av morelmellomtonene i hattehyllen bare for å få brukt de til noe ;) Er rimelig fornøyd med de men lyden fra de var ikke noe spennende ;) Nydelige detaljer og alt, men ikke noe MORRO! Fikk anbefalt de earthquake på et annet forum men har aldri hørt om merket.. Så er litt usikker :/ Får da rimelig grei lyd av en 4"? Har 4" i bmwen til min far (største lydpakken til bmw for 1serien) og det spiller nå skikkelig rått for å være 4" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...