Effectiv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hei! trenger hjelp til å finne noen høytalere jeg. Har et morel tempo 6 komp sett fra før av samt dynabel forsterker bf7501 og dynabel dy9412 i kasse. Det er desverre bare plass til 4" i dashen på mitsuen så trenger noe i samme størrelse. Har ikke lyst på morel igjen da de skuffet litt lydmessig (detaljert lyd ja, gøy lyd nei). Så vil ha noe som er GØY å bruke! Har cerwin vega ve-15 i huset og vil ha noe med tilsvarende lyd! Budsjett: 1250 ca. kan strekke meg litt, men helst under dette! Blir evt 6,5" i hattehyllen for å få litt mellombass i lydbildet også siden 4" spiller bass relativt dårlig Det må være komp sett! da coax er urelevant pga dårlig vinkling av diskant _MVh Julian Endret 3. januar 2009 av Effectiv Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har hørt Seas sin 4" bassmellomtone med tilhørende diskant? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Bah. Bump Hvor er alle dere bilstereointerreserte når jeg trenger dere? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Trenger svar her folkens! Får lappen om 9 dager (forhåpentligvis vis jeg består! ) og vil ha anlegg klart til dette Noen som har hørt Earthquake FC-4.2R 4" 2 veis kompoosett? Disse er til salgs for under halv pris! Eller så får jeg ca 30% rabatt på seas elementer utenom salget på de allerede Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvis det ikke ble bra med morel, så er det nok installasjonen som er "feil" evt for liten forsterker, eller feil innstilling av delefilter Du må heller ikke regne med å få så mye gøy ut av noen 4" Endret 6. januar 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Men har heller ikke plass til mere! Ikke i dører eller noe! Blir nok en plassering av morelmellomtonene i hattehyllen bare for å få brukt de til noe Er rimelig fornøyd med de men lyden fra de var ikke noe spennende Nydelige detaljer og alt, men ikke noe MORRO! Fikk anbefalt de earthquake på et annet forum men har aldri hørt om merket.. Så er litt usikker :/ Får da rimelig grei lyd av en 4"? Har 4" i bmwen til min far (største lydpakken til bmw for 1serien) og det spiller nå skikkelig rått for å være 4" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå