Gå til innhold

Trenger en God vits ;) ?

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hei, neste fredag skal alle i klassen si en vits for hele trinnet. Det skal bli stemt på den beste vitsen. Den som har den beste får en twist sjokolade.

Dette skulle egentlig blitt gjort før jul. Men de fikk vi ikke tid til. Så er det noen som har noen gode vitser. Vitsene kan være tørre, men da må de samtidig være gode.

Takk for svar ! ;)

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var en gang en gutt som fersket foreldrene sine i å ha sex. litt senere den dagen kom faren hans inn på rommet, og så han pule bestemoren sin. så sa gutten "skjønner du nå hvordan det er å se noen knulle moren din?"

Lenke til kommentar
det var en gang en gutt som fersket foreldrene sine i å ha sex. litt senere den dagen kom faren hans inn på rommet, og så han pule bestemoren sin. så sa gutten "skjønner du nå hvordan det er å se noen knulle moren din?"

Stor bokstav etter punktum er din venn...

Lenke til kommentar

En mann sitter utenfor fødestuen og venter på at hans kone føder deres første sønn. Han er veldig nervøs.

Etter en stund kommer doktoren ut. Han holder den nyfødte gutten etter beinet.

Doktoren begynner å svinge rundt på babyen, hvorpå han DENGER den hardt i veggen gjentatte ganger.

Faren blir naturligvis forskrekket og skriker ut: "HVA FAEN ER DET DU DRIVER MED???"

Doktoren snur seg mot mannen, gliser, og sier "neida, jeg bare kødda. Den var dødfødt"

Lenke til kommentar

Bush og Blair står og diskuterer da en kollega kommer bort å spør hva de snakker om. Blair forteller at de snakker om 3 verdenskrig og hva de vil gjøre. Vi har tenkt til å ta livet av 14 millioner muslimer og 1 IT-Konsulent sier blair. Det var litt av en plan sier kollegen, men hvorfor i all verden vil dere ta livet av 1 IT-Konsulent? Det var det jeg sa, sier bush. Ingen kommer til å spørre etter muslimene.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Bush og Blair står og diskuterer da en kollega kommer bort å spør hva de snakker om. Blair forteller at de snakker om 3 verdenskrig og hva de vil gjøre. Vi har tenkt til å ta livet av 14 millioner muslimer og 1 IT-Konsulent sier blair. Det var litt av en plan sier kollegen, men hvorfor i all verden vil dere ta livet av 1 IT-Konsulent? Det var det jeg sa, sier bush. Ingen kommer til å spørre etter muslimene.

Dårlig rewrite!

Lenke til kommentar
En mann sitter utenfor fødestuen og venter på at hans kone føder deres første sønn. Han er veldig nervøs.

Doktoren begynner å svinge rundt på babyen, hvorpå han DENGER den hardt i veggen gjentatte ganger.

Faren blir naturligvis forskrekket og skriker ut: "HVA FAEN ER DET DU DRIVER MED???"

Doktoren snur seg mot mannen, gliser, og sier "neida, jeg bare kødda. Den var dødfødt"

hahaha beste så langt. :):):):)

Enig med han over btw, veldig dårlig rewrite. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, vist jeg ikke vinner med denne her, så vet ikke jeg :!:

Lenke til kommentar

Haha, vist jeg ikke vinner med denne her, så vet ikke jeg :!:

Joda, hvis du samtidig vil bli sett på som en kynisk jævel.

Tenk litt på hvordan andre folk kan reagere hvis du skal bruke den. Jeg ville ikke anbefalt det.

Lenke til kommentar

Tre menn sitter ved siden av hverandre i et passasjerfly. Han som sitter nærmest midtgangen tar det med ro og leser en avis. Han i midten er tydelig nervøs, han skjelver og biter negler. Han på vindusplassen er fullstendig nervevrak, han gråter og klynker om hverandre, hyperventilerer og kaldsvetter.

Han ved midtgangen er forretningsreisende.

Han i midten er pilot.

Han ved vinduet er flykonstruktør.

En gutt og en jente står og kysser hverandre.

Gutten: Oisann, jeg fikk visst tyggegummien din.

Jenta: Det kan ikke stemme - jeg hadde ingen tyggegummi. Men jeg er veldig forkjølt.

Hysterisk jeger på mobiltelefonen til 113:

"Hjelp! Jaktkameraten min falt akkurat om, og jeg tror han er død!"

113-operatøren: "Ta det med ro, nå. Aller først må du forsikre deg om at han faktisk ER død."

Jegeren: "Et øyeblikk".

Pause.

BANG!

Jegeren: "OK, hva nå?"

En mann kommer gående på en sti, som plutselig ender ved en stri elv. På den andre siden av elven sitter en blondine. Mannen roper "Hallo! Kan du si meg hvordan jeg kommer over til den andre siden?"

Blondinen ser uforstående på ham, og roper tilbake: "Du er på den andre siden!"

Endret av Geysir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...