Goliat93 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hei! Jeg må kjøpe meg ny pc da skjermen på min forrige knakk. Jeg hadde da en asus av noe slag. Pris november 2 år siden var 9015,- Jeg var lite fornøyd med den da batteritiden var forferdelig, den ble overopphetet hele tiden og slo seg derfor av. Jeg vil selvfølgelig ha så billig pc som mulig, men om nødvendig kan jeg presse meg til 8.5k. I og med at jeg skal ha en spille pc, samtidig som en pc jeg kan bruke på skolen, skjønner jeg at det sannsynligvis blir ganske dyrt.Og vekten burde helst ikke overstige 3 kilo Jeg har sett meg ut noen hp-pcer fordi designet er fint og de er rimelig bra. Jeg liker og se på film og vil derfor ha en god skjerm i tilleg. Så her kommer pc-ene. Du kan godt komme med flere forslag til bedre pcer til samme pris http://lanseringsguide.hardware.no/product...amp;view=prices (hp dv5-1095eo) https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications (hp dv5-1090) I tillegg er det en dv7 pc jeg er litt interessert i https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications (hp dv7-1080eo) Jeg lurer litt på hvorfor pc 2( dv5-1090) er så mye billigere en pc 1 (dv5-1095eo) Trenger som dere sikkert skjønner hjelp til å velge hvilken som gir meg mest for pengene og om det er vært å kjøpe den dyreste av dem. På forhånd takk Endret 3. januar 2009 av Goliat93 Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 HP dv5-1095 elr dv7 fordi den har kraftigere skjermkort som lønner seg i gaming, dessuten har de sterke nok prossesorer. Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Takk:D Så det er vært de 2000 kronene ekstra? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja kompisen min har en laptop med 3470 tror jeg det var og andre kompisen min har 9600GT, han med HD3470 lagger i COD, imens han med 9600MGT kjører 4x AA og full oppløsning uten tegn til lagg. Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Ok takk:D HP dv5-1095 elr dv7 fordi den har kraftigere skjermkort som lønner seg i gaming, dessuten har de sterke nok prossesorer. Jeg vet det er litt kravstort av meg men hvilken ville du sagt er best av de to da? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ville gått for dv5 p.g.a skjermstørrelsen og prossesoren er litt raskere... Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ville gått for dv5 p.g.a skjermstørrelsen og prossesoren er litt raskere... Herlig! Takk for hjelpen:D Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det hadde vært greit om noen kunne kommet med forslag til pc-er til samme pris, men som kanskje er bedre? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva var det du skulle drive med igjen? Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hva var det du skulle drive med igjen? Spill,skolearbeid og film. Dvs. at Den må være bra til spill, samtidig som den har ganske bra batteritid,ikke er for tung.(frakte til og fra skolen)Og ha lagringsplass til filmer Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Acer aspire 5930G, har jo nogen lunde samme specs. Den veier lytt tror jeg, men har samme specs. som hpen til rimligere pris. Så lenge du ikke skal kjøre Crysis på high, så går det bra... CoD:WaW funker veldig bra på den no lagg med alt på high. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå