Nerdiboy Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har en Compaq Presario P1 75mhz pc med 16 mb ram. Specs. er gode nok til å kjøre Freebsdlinux server, men når jeg booter opp står det at jeg trenger en ekstra diskett fra compaq for å kjøre unix baserte systemer, alt fra microsoft fungerer flått... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Disketten får jeg ikke tak i. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva er det du prøver å boote opp? Det kan jo være du har noe hardware som trenger noen spesielle drivere, men det skulle jo være ulikt for linux kernel/BSD. Ingen av dem er kjent for å spørre etter disketter heller. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Hovedkortet støtter ikke boot fra CD, jeg må bruke oppstarts disketter for hver gang. Jeg får installert freebsd, men når jeg skal reboote så komme feilmeldingen opp om at hvis jeg har et unix basert system så trenger jeg denne disketten. Ganske frustrerende. :-? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nerdiboy: Avataren din er for stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå