Edstro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hei. Går i VG2. Jeg fikk standpunkt i samfunnsfag og geografi i fjor av samme lærer. Han va utrolig dyktig å ga folk karakter etter det som de preseterte. Slik skulle alle lærere vert. Når han skulle kunngjøre standpunkt karakterene, tok han en og en elev ut. Når det va min tur va det egentlig litt komisk. I samfunnsfag har du fått fem, men i geografi har du fått litt andre resultater. Tre fikk jeg. Det var fordi jeg ikke hadde lest nok på prøvene. Ja, bare min feil. Det jeg har lurt på er om jeg melder meg opp til privatisteksamen, kan jeg få han som eksaminator? Jeg går fremdeles på den samme skolen og har også han som kontaktlærer. Går dette? Jeg har også hørt om noen som har hatt faglærer som eksaminator. Så har det fått 20-30 sider å lese på. Å bare det. Så spør eksaminator (faglærer) ut om dette. Sensor sier somregel lite. Vips en sekser. Vordan er dette mulig? Ekstremt! Endret 3. januar 2009 av eddielie30 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du kan få han som eksaminator, men ikke som sensor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå