Esukiru Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kommer rett og slett ikke lengre enn til loading screen før menyen. Det står oppe i venstre hjørne at 64-bit mode er aktivert men der står det bare fast. i task manager står det not responding. Er det rett og slett ikke kompatibelt, eller er det muligheter? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har du høyreklikket på iconet og valgt "Kjør som administrator"? Kan hjelpe... Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Har prøvd det men funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Prøvd dette også? http://answers.yahoo.com/question/index?qi...23212040AAwuIkU http://www.youtube.com/watch?v=UFUYYj4VVrc Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Den med å skrive -32bit i launch options funket fint og spillet kjører perfekt. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det flere Valve spill en Hl2 som ikke funker uten og gjøre dette?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Source kjører nativt 64-bit (gjort i flere år). Må være noe galt med din PC. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Source kjører nativt 64-bit (gjort i flere år). Må være noe galt med din PC. Både jeg, trådstarter og broren min må gjøre dette for at hl2 skal funke så tror ikke det er noe galt med pc'n min. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det må være noe galt et sted om de ikke klarer å kjøre 64-bit av HL. Sjekk drivere og slik. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fullt mulig det blir feil hvis du har alle pakkene. [HL2,EP1,EP2,Loast coast] Hl2 og LC funka fint, så tenkte jeg skulle kjøpe ep1 og ep2. lastet inn og spillte mange timer. Dager faktisk. Så bestemte jeg meg for å spille HL2. Men nei, fikk samme prob som trådstarter. Funka med -32bits launch på HL2 og LS. Så kan dette ha noe med Ep1 og ep2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå